[Vraagje] Buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraagje] Buikspieren

We hadden vandaag discussie bij ons sportschool.. namelijk dat je geen buikspieren kan hebben als je bodybuilding doet. Er werd gesuggereerd dat als je goed eet (5x perdag) geen buikspieren kan krijgen maar kan trainen voor massa. En daarna werd er gezegd van dat als je buikspieren wilt dat je dan aan fitness moet doen.

En mij werd verteld dat bodybuilding modellen goed eten en daarna trainen en vet weg laten halen rond de buik waardoor six-pack zichtbaar word.

Wat denken jullie hiervan?

Greetz

boelsjit
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

hmm, met een laag vet% zijn je abs al zichtbaar als je beetje trained... waarom zou dat niet kunnen dan?

Comment

"de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt"
        als ge veel fret ziede uw buikspieren ni zo hard omdat er vet over zit, da wil ni zeggen dat ze er ni zijn. uw buikspieren zijn spieren gelijk een ander zene.
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

zeker fitnessinstructeur?
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

wie, ikke?

Comment

nou nee!
              Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Originally posted by cepselo View Post
                We hadden vandaag discussie bij ons sportschool.. namelijk dat je geen buikspieren kan hebben als je bodybuilding doet. Er werd gesuggereerd dat als je goed eet (5x perdag) geen buikspieren kan krijgen maar kan trainen voor massa. En daarna werd er gezegd van dat als je buikspieren wilt dat je dan aan fitness moet doen.

En mij werd verteld dat bodybuilding modellen goed eten en daarna trainen en vet weg laten halen rond de buik waardoor six-pack zichtbaar word.

Wat denken jullie hiervan?

Greetz
                Ik denk dat jij deze vraag uit je duim zuigt.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

bodybuilder:

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                    wie, ikke?

NEe die malloot in die fitnesschool. DIe instructeurs praten negen van de 10 keer poep, dus grote kans dat dit ook weer zon maniak is.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Dat is grote bullshit. Iedereen heeft buikspieren. Ik heb ook hele grote en sterke buikspieren ondanks dat ik een grote laag spek er op heb zitten. Als ik ga cutten en laag in vet% kom te zitten van 8-10% dan zul je ze visueel ontzettend goed gaan zien.

Fitnessen is voor homo's en oudjes/huisvrouwtjes die aan bezigheidstherapie doen en zichzelf voor de gek houden goed en gezond bezig te zijn. Niet luisteren naar zulke sukkels dus

Comment

BB doen alleen maar bulken ja..

Comment

Dat is echt blabla,
                          die gene die je dat vertelde weet duidelijk niet waar hij/zij over praat.
                          als je een heel lag vet% hebt dan komen je spieren beter naar voeren(defenitie) en dat geld ook voor buikspieren.
                          A strong body needs a strong mind.
                          181cm, 94kg, 16%bf
                          Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Bodybuilders geen buikspieren? Stond dat in het plaatselijke suffertje, of in n natte vaatlap???

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              bodybuilder:

ja maar die heeft dan waarschijnlijk liposuctie laten doen na het bulken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X