crap..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crap..

ey, mag pas op fitness als ik heb laten zien dat ik discipline heb en al die shit.. door elke dag gitaar te spelen enz enz.. voor 3 maanden lang.. pas in februari, dan is ut lichter buiten, minder donker als ik 's avonds naar huis fiets en dat soort gezeik.. dat moet dan maar -.- .. zal wel proberen me ouders nog proberen over te halen ofzo, maar kunnen jullie alsjeblieft voor thuis dan voor die komende 3 maanden eh.. helpen met eh.. een redelijke / goed schema neer te zetten voor thuis ?

MVG

Naruto

Welke spullen heb je thuis dan??

Comment

Kan ook je leeftijd nergens vinden... Ik lees dat je niet in donker mag fietsen? Hoe oud ben jij eigenlijk?

Comment

Dat mag wel , maar me moeder wilt het liever niet, ze zegt ook iets van als het regent enz ( wat in dit seizoen wel meer doet dan rond februari ), ik geen zin heb om voor fitness daar na toe te fietsen ( 7km ofzo ), wat bull shit is, ben laatste tijd thuis motiverend bezig, maarja.. eh.. spullen thuis:
        gewicht stang tot 10 kilo
        ab king pro
        barbell zonder gewichten helaas
        roeimachine
        2kg aan gewicht voor benen

niet veel.. maar hopelijk kunnen jullie mij helpen voor de 3 komende maanden.. was van plan zoiezo elke dag te roeien (15 min ), behalve zondag, gwn voor conditie / cardio ( srry als ut verkeerd gespeld is :P )

en voor de res had ik al wel een trainings schema, maar is verre weg van goed, kan um wel posten hierbij:

Maandag: schouders en benen
        15 min roeien
        20 x floor crunch 3 sets
        10 x reverse fly one arm 3 sets ( 2 keer dus )
        1 min shoulder rotation 3 sets ( 1,75 kilo schijf in alle 2 de handen )
        10 x military press 2 sets

15 x squat 4 sets ( 15,13,11,9 )
        15 x standing barbell calf raise 4 sets
        5 x lunge 3 sets

Dinsdag: rusten / 15 min roeien

Woensdag: armen en voorarmen
        15 min roeien
        20 x floor crunch 3 sets
        15 x press ups 4 sets ( 15,13,11,9 )
        15 x standing barbell curl 3 sets
        15 x standing dumbell curl 3 sets

15 x seated barbell wrist curl exercise 4 sets
        10 x seated dumbbell wrist exercise 4 sets

Donderdag: rusten / 15 min roeien / badminton training

Vrijdag: abs
        15 min roeien
        5 min ab king pro
        20 x floor crunch 3 sets
        15 x barbell side bends 4 sets

Zaterdag: rug
        15 min roeien
        5 min ab king pro
        5 hyperextention dorsal raise 10 sets
        10 kick ups 3 sets

Zondag: Rust / competitie badminton

EDIT: ben trouwens 16 jaar
        Last edited by Naruto rulezz; 15-11-2009, 14:39.

Comment

hmm, lijkt mij behoorlijk ruk..
          waarom ruil je je gitaar niet in voor fitness abo

Comment

16 Ben je wel helemaal eerlijk nu? Wat ik hier lees, je hebt n barbell zonder gewicht, n ab king pro, en 2 kilo aan gewicht... Kan je helemaal niets mee, eerlijk waar... Beter wachten tot je naar de gim mag... Om spullen aan te schaffen voor thuis voor maar 3mnd, raad ik je bij deze dan ook af... ,,, n stukje verder heb je het opeens over dumbells, die ik niet bij je spullen ziet staan... Ik begrijp het niet zo goed nu...

Comment

gitaar spelen vind ik leuk ? en met dumbells bedoel ik die stang met gewichten. En ok..

Comment

Vraag voor Sinterklaas en kerst wat gewichten ipv een game ofzo.
                Of optrekker aan de deurpost, opdrukken enz. Volgens mij is er ergens een topic met dit soort shit. Moet je ff zoeken.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Denk dat je als 16-jarige al aardig uit de voeten kan door oefeningen te doen zonder enig hulpmiddel te gebruiken. Met je eigen lichaam dus, denk aan opdrukken, crunches, lunges, dips,etc.

Comment

doe ik ook al, maar heb een ideetje bedacht, me moeder is ook bang dat school eronder lijdt enz ( zit in havo 4, gaat me gemakkelijk af ), en heb donderdag maar 2 vakken. En als ik dan als dagen neem: woensdag,vrijdag en zondag

woensdag: heb dan geen / weinig hw voor donderdag
                    vrijdag: weekend ( spreekt voor zichzelf )
                    zondag: zie vrijdag, moet wel oppassen met vroege sluiting en dat ik nog die ochtend badminton compentitie heb.. maar moet hopelijk wel lukken.

Is dit een handige oplossing ( hopelijk dat mijn moeder er dan wel akkoort mee gaat.. )

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
                      doe ik ook al, maar heb een ideetje bedacht, me moeder is ook bang dat school eronder lijdt enz ( zit in havo 4, gaat me gemakkelijk af ), en heb donderdag maar 2 vakken. En als ik dan als dagen neem: woensdag,vrijdag en zondag

woensdag: heb dan geen / weinig hw voor donderdag
                      vrijdag: weekend ( spreekt voor zichzelf )
                      zondag: zie vrijdag, moet wel oppassen met vroege sluiting en dat ik nog die ochtend badminton compentitie heb.. maar moet hopelijk wel lukken.

Is dit een handige oplossing ( hopelijk dat mijn moeder er dan wel akkoort mee gaat.. )
                      Op zich zijn die dagen helemaal niet verkeerd om een work-out te doen.

Comment

overleg het eerst met mams zou ik zeggen

Comment

haha :P, al gedaan.. me moeder vind dat ik met 1 dag moet beginnen / met die trainer daar dan moet overleggen.. maar weet al dat 1 dag in de week geen vorderingen boekt, en 2 ook niet, athans, minder, en 3 is dan goed begin. ( conclusie van me moeder was dan dat ik langzaam moest opbouwen ofzo.. maar dat kan ook met 3 dagen per week toch ? )

eh.. als alles dan is geregeld enz enz, wat is dan het handigste om mee te beginnen / de combinaties van spiergroepen op een bepaalde dag te doen?

Comment

Begin met een beginnersschema om er in te komen. Niet meteen volop gaan trainen. later 3 keer per week met een splitschema trainen is prima (werkt bij mij althans goed), denk dat je het ook al redt met 2 keer full body per week.

Je moeder is trouwens wel een overbezorgd iemand of niet? tenminste die indruk krijg ik.

Comment

valt wel mee , maar wilt niet dat ik ( omdat ik in de groei zit ), mijn spieren niet eh.. verkeerd train, zodat ik er later last van krijg ofzo, maar dat gebeurd niet als ik met trainer dan eh.. train. Maar met 2 red ik het ook wel, gewoon woensdag en vrijdag dan. Maar heeft dat dan wel effect ?

MVG

Naruto

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X