hey ik heb een vraag over brood en rijst, ik heb gehoord van mensen om me heen dat als je veel brood eet, je lichaam vocht gaat vasthouden vanwege het zout in brood. Nu ben ik zelf aan het bulken en ik eet ongeveer 12 broodjes per dag, is het verstandig om het brood te vervangen door zilvervliesrijst ? of raden jullie het niet aan om rijst te nemen in de bulk ?
brood of rijst
Collapse
X
-
Gewoon lekker rijst, pasta, brinta of havermout nemen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties, want ik ben een beetje aan het uitproberen heb 2 jaar terug ook gebulkt toen at ik de hele dag door dus alleen maar brood en dat heeft uiteindelijk niet goed uitgepakt, voor me gevoel had ik meer vet dan spier, maja dat was toen ook nog maar toen ik net begon, ik kijk er nu serieuzer tegenaan en het is altijd leuk en interessant om verschillende dingen te proberen.
Nu is mijn vraag nog wel is het wel aan te raden om rijst te nemen in de bulk ? ik heb meestal nog best wel honger nu ik een maaltijd waarin ik normaal 3 broodjes nam heb ik nu een bord zilvervliesrijst genomen, want ik dacht eerst dat rijst vooral in de cut aan te raden is, bedankt voor de tips m.b.t tot de broodvervangers daar heb ik wel wat aan, want op den duur kom je er wel achter dat dat gewoon niet werkt.The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
Als je extreem bezig bent zou ik voor rijst kiezen.
Rijst kan je aan vullen met kip of tonijn ed.
Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB ereen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostAls je extreem bezig bent zou ik voor rijst kiezen.
Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB erGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by kees View PostAls je extreem bezig bent zou ik voor rijst kiezen.
Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB er
Comment
-
Ik eet heel de dag geen rijst, zolang je andere waardes qua voeding maar oke zijn maakt het denk vrij weinig uit (wat ik voor mezelf gemerkt heb). Iets vocht vasthouden is niet erg, krijg je een dikkere kop ga dan gewoon cutten voor een maandje en dan weer verder met bulken.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDe meeste wedstrijd BB's eten idd nooit brood. Die doen praktisch alles op rijst. Moet er overigens zelf niet aan denken...rijst als ontbijtBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB er
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-