brood of rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brood of rijst

hey ik heb een vraag over brood en rijst, ik heb gehoord van mensen om me heen dat als je veel brood eet, je lichaam vocht gaat vasthouden vanwege het zout in brood. Nu ben ik zelf aan het bulken en ik eet ongeveer 12 broodjes per dag, is het verstandig om het brood te vervangen door zilvervliesrijst ? of raden jullie het niet aan om rijst te nemen in de bulk ?
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Deel van je brood vervangen door rijst kan nooit kwaad. Al is het alleen maar zodat je er wat groentes en vlees doorheen mikt. De hele dag bijna alleen maar brood eten, is veel te eentonig.

Comment

Rijst is makkelijker te checken, bakkers doen allemaal wat anders in brood en daardoor verschillen de voedingswaarden.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

ik zou en en doen is wel lekker als je een beetje kan afwisselen
        Who's the Chef

Comment

Gewoon lekker rijst, pasta, brinta of havermout nemen
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Been View Post
            ik zou en en doen is wel lekker als je een beetje kan afwisselen
            Mee eens. Afwisseling helpt de sleur buiten de deur te houden.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Gewoon lekker rijst, pasta, brinta of havermout nemen
              + aardappelen
              Go heavy or go home!

Comment

Bedankt voor jullie reacties, want ik ben een beetje aan het uitproberen heb 2 jaar terug ook gebulkt toen at ik de hele dag door dus alleen maar brood en dat heeft uiteindelijk niet goed uitgepakt, voor me gevoel had ik meer vet dan spier, maja dat was toen ook nog maar toen ik net begon, ik kijk er nu serieuzer tegenaan en het is altijd leuk en interessant om verschillende dingen te proberen.

Nu is mijn vraag nog wel is het wel aan te raden om rijst te nemen in de bulk ? ik heb meestal nog best wel honger nu ik een maaltijd waarin ik normaal 3 broodjes nam heb ik nu een bord zilvervliesrijst genomen, want ik dacht eerst dat rijst vooral in de cut aan te raden is, bedankt voor de tips m.b.t tot de broodvervangers daar heb ik wel wat aan, want op den duur kom je er wel achter dat dat gewoon niet werkt.
                The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Als je extreem bezig bent zou ik voor rijst kiezen.
                  Rijst kan je aan vullen met kip of tonijn ed.
                  Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB er
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                    Ik ken iemand die enkel rijst eet. Neemt zelfs meen bak mee naar het werk en eet gewoon koud op met tonijn afwiselend met kip of anders. Moet wel zeggen dat hij graag aan wedstrijden mee doet en extreem bezig is. Dus een ras echte BB er
                    De meeste wedstrijd BB's eten idd nooit brood. Die doen praktisch alles op rijst. Moet er overigens zelf niet aan denken...rijst als ontbijt
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik neem mijn rijst ook altijd mee naar m'n werk en eet het koud met groenten en kip.

Comment

hetzelfde hier , vind het zelfs wel lekker met wat wok

Comment

Ik eet heel de dag geen rijst, zolang je andere waardes qua voeding maar oke zijn maakt het denk vrij weinig uit (wat ik voor mezelf gemerkt heb). Iets vocht vasthouden is niet erg, krijg je een dikkere kop ga dan gewoon cutten voor een maandje en dan weer verder met bulken.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            De meeste wedstrijd BB's eten idd nooit brood. Die doen praktisch alles op rijst. Moet er overigens zelf niet aan denken...rijst als ontbijt
                            Bodybuilders nemen ook gewoon havermout hoor
                            Go heavy or go home!

Comment

Ik snap niet wat hier extreem aan is. Neem zelf ook bak met rijst/kip mee wat tegen de tijd dat het gegeten wordt wat afgekoeld is. Als ik niet werk maak ik in de ochtend me rijst/kip as usual en laat het in de pan staan om later op de dag te pakken. Is vrij normaal :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X