lovehandels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lovehandels

weet iemand mij te vertellen hoe ik gericht m,n lovehandles kan aanpakken. of is dit zo,n plaats net als het onderste vetrandje van de buik die als laatst weggaat? waarschijnlijk is er al ergens een post over geplaatst maar kan het niet vinden. alvast bedankt

groet

cutten.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Plaatselijk vet verbranden kan niet.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Plaatselijk vet verbranden kan niet.
        Kan in theorie wel, werkt alleen niet efficiënt in de praktijk.
        Go heavy or go home!

Comment

plaatselijk vetverbranden is een "RAMP"
          `t is gewoon niet/nauwelijks te doen
          A strong body needs a strong mind.
          181cm, 94kg, 16%bf
          Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Dan moet ik toch even om opheldering vragen. Hoe kan iemand volgens jullie plaatselijke vet verbranden?

Comment

Het kan wel alleen is het zo minimaal dat je net zo goed voldoende kan cutten en overal vet verliest.
              Stond ergens een filmpje over op het forum, kan het ff niet 1 2 3 vinden.
              Go heavy or go home!

Comment

Inderdaad. Een beetje het zelfde verhaal als spieren opbouwen en droger worden tegelijk. Dat kan ook, maar in de meeste gevallen ben je beter af om gewoon bulken en cutten af te wisselen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb er wel interesse naar, het lijkt mij namelijk nogal een broodje aap verhaal.
                  Buikspieroefeningen zorgen er niet voor, dat je ook bij de buik vet gaat gebruiken, dus hoe zou men dat anders moeten sturen dan?

Comment

hormonen die kunnen hierbij helpen. zo zijn er bepaalde hormonen die vettransport naar bepaalde plaatsen beinvloeden. als je ervoor kan zorgen dat dit bepaalde hormoon geremd wordt, dan zul je daar meer vet verliezen. zo zou oestrogeen zorgen voor vetopslag op heupen en dijen. bij een lager oestrogeen gehalte zal je hier dus eerder vet verliezen. vetoplsag rondom de buik zou eerder plaatsvinden bij een hoog cortisol gehalte. Ook meer fructose in je voeding zorgt voor een grotere opslag van vet rondom je buik. Door dus tafelsuiker, en fructosestroop etc te vermijden...

ik heb hiervoor geen wetenschappelijke onderbouwing, maar kwam het tegen in een filmpje over het boek de hormoonfactor.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      hormonen die kunnen hierbij helpen. zo zijn er bepaalde hormonen die vettransport naar bepaalde plaatsen beinvloeden. als je ervoor kan zorgen dat dit bepaalde hormoon geremd wordt, dan zul je daar meer vet verliezen. zo zou oestrogeen zorgen voor vetopslag op heupen en dijen. bij een lager oestrogeen gehalte zal je hier dus eerder vet verliezen. vetoplsag rondom de buik zou eerder plaatsvinden bij een hoog cortisol gehalte. Ook meer fructose in je voeding zorgt voor een grotere opslag van vet rondom je buik. Door dus tafelsuiker, en fructosestroop etc te vermijden...

ik heb hiervoor geen wetenschappelijke onderbouwing, maar kwam het tegen in een filmpje over het boek de hormoonfactor.
                      Dat klinkt logisch.

Comment

Je haalt wel ff wat door elkaar. Dat de opslag geremd word betekent namelijk niet dat het bestaande vet ook gelijk verbrand word. Geremde opslag en de verbranding zijn dus wel afzonderlijke processen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb er nog niet eens zo na gekeken, maar inderdaad, dat er minder snel vet op die plaatsen wordt opgeslagen, wil nog niet zeggen, dat het er dan ook eerder weg gaat.

Comment

heb je een calorie overschot, en heb je lagere levels van deze hormonen, dan zul je minder snel hier vet aanzetten.

heb je een calorie tekort, en heb je lagere levels van deze hormonen, dan zul je eerder hier vet verliezen.

alsdus, voor zover ik heb gelezen.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Is van Poliquin dat filmpje waar je het over hebt denk ik. Heb ik hier eens gepost. Interessante materie, en ja, het laat zien dat je enigszins kunt sturen waar de vetten weg zullen gaan, maar echt plaatselijk is het ook weer niet.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X