bullcrap van de bovenste plank
Commentaar van ouders
Collapse
X
-
-
Originally posted by Knulletje View PostRegelmatig eten, en heeft te maken met je absorptie tarief.. Betekend dat je beter meerdere kleine maaltijden kunt eten. Dan in 1 keer heel veel...
Comment
-
Originally posted by tino View PostSteek die + 1 in je reet sukkel
Misschien vanavond dan maar voordat ik naar mijn nest ga.....Weet ik nog niet zeker hoor, maar eens goed over nadenken.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Zeg tegen hem dat zijn hoofd door alle troep die hij ooit gegeten heeft lijkt op een gezwel, dan zal hij je het huis uit sturen en kan jij lekker je gang gaan. Je kan ook gewoon schijt hebben en je gezicht gewoon helemaal niet meer laten zien als je ouders thuis zijn.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Meeste onbegrip komt gewoon uit onwetenheid.
En in een maatschappij waarin iedereen te ongezond eet, lijkt gezond eten al snel extreem. En met een tunnelvisie, die heel vele mensen hebben is het al snel moeilijk te begrijpen dat er meerdere gezonde manieren zijn.
En dat commentaar.. ach.. dat trekt vanzelf wel bij. Als je het langer eet (en het voor jou echt gewoon lijkt) lijkt het voor hun ook steeds gewoner. En hoe gewoner je het zelf vind, hoe minder reacties je erop krijgt.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postis overrated. je lichaam verteert op een regelmatig tempo en je maag is echt niet na 2-4 uur al leeg waardoor je al moet eten. Insuline schommelingen en zo is ook overrated en alleen rondom de work-out echt van toepassing als je je er druk om maakt.
Comment
-
Originally posted by tino View PostSteek die + 1 in je reet sukkel
Jij bent ook lekker bezig....eerst stuur je me prive berichten dan het je leuk lijkt om eens met een vrouwelijke bodynetter op stap te gaan.
Stuur ik een pm terug waarin ik zeg dat ik een man ben.
Pm terug van....maakt mij niks uit....ik ben toch bi.
En nu reageer je zo....lekkere vent ben jij.
Ik heb speciaal voor jou een speedo string gekocht.
Vergeet het nu verder maar....het is uit!!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-