Hoe doe jij het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe doe jij het?

Yoyo,

Vanaf morgen ga ik met Leo beginnen met doggcrap. Weer echt steady trainen met hem en er altijd bij zijn. Dus dat trainen, dat komt wel goed.

Maar trainen is natuurlijk niks als je niet goed eet, niet goed slaapt, of puur niet genoeg eet of slaapt.

Nu ben ik van 67kg naar 85kg gegaan, toen naar de 73, toen naar de 83, toen naar de 74, toen naar de 82 en nu weer op de 77kg. Oorzaak: gescheurde biceps, slecht eten, niet eten, stress en een voedselvergiftiging. Maar dat is natuurlijk gewoon zwakte, je moet gewoon door blijven gaan, want laat ik eerlijk zijn: Het ging echt lekker!

Ben het een beetje kwijt, maar vanaf morgen knallen dus, en met een Leo die continu achter me aan zit, gaan die trainingen wel goed komen!

Nu is mijn vraag aan jullie, iedereen heeft weleens downs en dipjes. Hoe dealen jullie ermee? Wat is je motivatie om elke dag weer te knallen? Voor iedereen zal die waarschijnlijk wel een beetje anders zijn. En dan, hoe zetten jullie zelf ertoe? En zijn er denken jullie randvoorwaarden die aanwezig moeten zijn voordat je dit pas kan gaan doen?

Peace
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Ik had adt gehad zo de zomervakantie en toen ook nog eens ramadan. Slecht eten, niet eten en weinig rusten. Ik was mijn motivatie kwijt en ging er weer naar op zoek.

Ik ging Crack gebruiken(het supplement crack). Ik kreeg er zo een energy boost van dat ik wel "moest" trainen. Ik keek ook vaak filmpjes van Ronnie en ik vindt die gozer helemaal geweldig dus dat was goeie motivatie. Ik ging ook eten als een beest en ik ben nu 5 kilo aangekomen in 5 weken. Nu zit de motivatie er weer helemaaaal in en ik kan niet w8ten tot mijn trainingen. Ik bleef ook vaak op een bepaald gewicht hangen bij oefeningen en ik begin nu ook bij alles hoger te gaan wat ook extra motiveert.

Zo ben ik ermee omgegaan en ik zit er weer helemaal in!

Succes.

Comment

Wisselt. Als het gewoon een dagje weinig zin is, gaan en dan in de sportschool komt het meestal wel. Als het echt even lusteloosheid is, heb ik er vrede mee. Doe dan gewoon even wat minder. Stel gewoon de prioriteiten even wat anders, en vanaf daar zie ik wel weer verder.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb meestal wel de motivatie om te gaan. Voeding is lastiger dan de trainingen zelf. Als ik een keer geen zin heb sla ik 1 dag over en ga ik de volgende dag. Gelukkig is het nog niet gebeurt dat ik dan de dag erna geen zin hebt, voel ik meestal schuldig dat ik 1 rustdag extra heb genomen.

Wel door priveredenen en blessure wat vaker rustdagen moeten nemen, maar dat is overmacht.

Je gaat nu met Leo trainen dus dat zit wel goed, succes
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Eens met Atta wat betreft gewoon gaan als je die dag geen zin hebt. Als het structureler is ga ik tegen iemand aan lullen die me weer terug naar de ratio kan brengen.

Edit: En DC-ze
          Last edited by Pinada; 07-12-2009, 07:47.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Wisselt. Als het gewoon een dagje weinig zin is, gaan en dan in de sportschool komt het meestal wel. Als het echt even lusteloosheid is, heb ik er vrede mee. Doe dan gewoon even wat minder. Stel gewoon de prioriteiten even wat anders, en vanaf daar zie ik wel weer verder.
            Same here. Alleen als ik echt te moe ben (en dan bedoel ik ook echt fysiek moe) dan sla ik een dagje over.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Same here. Alleen als ik echt te moe ben (en dan bedoel ik ook echt fysiek moe) dan sla ik een dagje over.
              Mooie nieuwe handtekening kerel, toppie.

Comment

Er zijn gewoon geen dagen dat ik geen zin heb, ik ga dus ook altijd.
                Wanneer ik niet zou gaan zal ik waarschijnlijk de hele week met een enorm schuldgevoel rondlopen.
                Ik vind het iedere keer weer een happening omdat ik altijd probeer mijn grenzen te verleggen qua kracht.

Comment

Ik tracht mij een training te visualiseren. In gedachten zie ik mij trainen en overloop ik wat ik zou moeten doen. Dit werkt bij mij de zin op om te trainen als het eens wat te veel wordt en dan ga ik toch. In de gym komt dat altijd wel terug goed. Heb die mentale oppepper nodig want ik ben eigenlijk een lamzak.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Mooie nieuwe handtekening kerel, toppie.
                    Hahaha! Beren zijn ook mijn role models

Comment

Hahaha! Beren zijn ook mijn role models
                      Zal ik je voortaan maar Ben noemen dan, das die beer uit Grizzly Adams.

Comment

Zal ik je voortaan maar Ben noemen dan, das die beer uit Grizzly Adams.
                        Hahahahaha Grizzly Adams! Kostelijk!
                        Moet je toch echt ff de clip van Toto bekijken die ik net gepost heb ik het topic wat luister je nu. Die bassist is net een Grizzly Adams!

Comment

Hahahahaha Grizzly Adams! Kostelijk!
                          Moet je toch echt ff de clip van Toto bekijken die ik net gepost heb ik het topic wat luister je nu. Die bassist is net een Grizzly Adams!
                          Whuahahaha, die kerel lijkt meer op 1 van ZZ Top hehehe.

Comment

Whuahahaha, die kerel lijkt meer op 1 van ZZ Top hehehe.
                            Foute gast idd. Maar spelen kan ie wel

Comment

Nou Jake ik kan het mij wel voorstellen hoor, na n gescheurde bicep... N dood moment, en n dip erachteraan.. En zeker in je opbouw is het zwaar klote.. Ja iedereen heeft wel s n dip, dus ook ik.. Met n dip trainen heeft voor mij niet zo veel zin, en ik kan best n weekje of wat zonder hard te trainen.. Hoe los ik dat op? Niet dus, geen zin kan ik niet verdraaien naar wel.. Ik doe gewoon ff mak aan, of train niet.. Maar gut kan ik makkelijk zeggen, het is wat vaster aan je lijf dan wanneer je pas traint en nog in de opbouwfase zit.. Maar in het begin zal je ook geen dip hebben, vermoed ik? Kan het mij niet herrinneren..Het heeft zich altijd weer vanzelf opgelost, als ik naar mn grote voorbeeld keek. Heeft nooit langer geduurd dan 2 weken, en dan moest en zou ik weer buffelen met extra veel zin....Ging erna ook weer wat vooruit in gains, dus is en was het niet echt n verloren tijd ook... Maar het gevoel? Ja is herkenbaar.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X