Even een momentje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even een momentje

Goedemorgen,

Hallo dames en heren, jongens en meisjes. Ik ben inmiddels bezig met een HBO opleiding op het nhl. Om precies te zijn de opleiding communicatie. Op dit moment ben ik met een aantal andere leerlingen bezig met het opzetten van een communicatieplan. Hierbij heb ik jullie hulp nodig! Zouden jullie even 2 minuten tijd kunnen nemen met het invullen van deze enquete? Dat zou echt super tof zijn!

http://www.thesistools.com/?qid=97118&ln=ned

Mvg Janieck

Gedaan.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
      Goedemorgen,

Hallo dames en heren, jongens en meisjes. Ik ben inmiddels bezig met een HBO opleiding op het nhl. Om precies te zijn de opleiding communicatie. Op dit moment ben ik met een aantal andere leerlingen bezig met het opzetten van een communicatieplan. Hierbij heb ik jullie hulp nodig! Zouden jullie even 2 minuten tijd kunnen nemen met het invullen van deze enquete? Dat zou echt super tof zijn!

Mvg Janieck
      Is gedaan hoor, kleine moeite.. Groet Ruud......

Comment

Gedaan, moet wel zeggen dat de antwoorden af en toe wat incompleet zijn.
        Bijv. bij hoe vaak gooi jij voedsel weg? -> elke dag, meerdere keren per week, nooit.
        als dat 1x in de 2 weken is of zo kan je niet op minder dan meerdere keren per week klikken.
        Groeten

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
          Goedemorgen,

Mvg Janieck
          Beste Janieck,

Voortaan voordat je zo´n enquete houdt, verdiep je a.u.b. eens in de literatuur, want deze enquete is verschrikkelijk slecht. Als je meerdere keuzes geeft, moet je alle mogelijkheden uitsluiten. Ik krijg nu de keuze tussen mijn melk nooit weggooien of meerdere keren per week weggooien. Je zal wel eens 1ejaars zijn die zijn bindend studieadvies tracht te halen en snel snel nog even deze opdracht moet doen, maar dan toch, lees eerst hoe want dit is helaas onder niveau.

(excuus voor de spelfouten, woon in spanje en ben Nederlands aan het verleren)
          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Gedaan, eens met Rev.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb trouwens nog nooit deze manier van schrijven voor jouw naam gezien, ik ken Janik, Yanic, Janick, Yanick, en nog wat, maar deze is de deftigste
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Ik heb hem ook zojuist ingevuld. Succes verder met je opleiding.

* ook eens met revius en peso.

Comment

gedaan , veel suc6 met je opleiding
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Gedaan, moet wel zeggen dat de antwoorden af en toe wat incompleet zijn.
                    Bijv. bij hoe vaak gooi jij voedsel weg? -> elke dag, meerdere keren per week, nooit.
                    als dat 1x in de 2 weken is of zo kan je niet op minder dan meerdere keren per week klikken.
                    Idd. Vraag 8 hetzelfde verhaal. Bij 6 heb je teminste de mogelijkheid om bijvoorbeeld een kliekjesdag of broodrooster (droog brood) in te vullen.
                    Ik verzend hem niet, vanwege de beperkte antwoorden.

Comment

Ik weet niet of je er wat wijzer van wordt, aangezien de antwoorden te beperkt gegeven worden, maar heb iig ingevuld nooit voedsel weg te gooien, in werkelijkheid komt het zo nu en dan wel eens voor natuurlijk maar die keuze kon ik niet invullen.........maar goed, succes met je studie.
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

gedaan

Comment

Dank u wel voor het invullen van de enquête en voor de tips

Ik moet er wel bij zeggen dat we deze enquête een aantal keer verbeterd hebben na aanleiding van commentaar van de leraar, en zoals hij nu is, is hij juist verklaard!
                          Last edited by jantje91; 07-12-2009, 14:09.

Comment

"De Nederlandse maatschappij verspilt jaarlijks miljarden euro’s aan voedsel." Ik geloof hier weinig van. Kopen de Nederlanders wel zoveel voedsel? Laat staan dat ze zoveel weggooien?
                            Vraag 5 deugt niet. Niet alle mogelijke antwoorden staan erbij. Denk maar aan "eenmaal per week of minder".
                            Bij sommige vragen spreek je de lezer met je en jij aan. Bij andere vragen met u. Niet consequent. Zeker niet als je een opleiding communicatie doet.

Ik heb geprobeerd de minst onjuiste antwoorden te kiezen. Succes ermee.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Gemiddeld wordt 20 % van het ingekochte voedsel weggegooid!

Bedankt voor de tip over u en jij, ik maar er aantekeningen van en bij de volgende enquête gaan wij hier rekening mee houden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X