roaccutane creeert pijnen in onderrug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Smerende sups Ja en Nee... Die sup zorgt ervoor dat vocht uit je lichaam naar de gewrichten word gestuurd... Helaas ben je al aan het uitdrogen, van je medicyn... Ik ben nu bang dat de sup niets kan verbeteren door gebrek aan? Maar ik begrijp je best hoor, ben bang dat het niets helpt... Dus jij moet het bocht ook gebruiken? Klote zooi.... Maar jij hebt minder last begrijp ik uit je stukje... Wees maar blij ook...

Hmm ja heb je wel gelijk in...

Ja heb die shit wel gehad enzo maar ben harder onderuit gegaan met dat spul dan een pijnlijke rug... Het tastte m'n buik helemaal aan met name m'n darmen en maag, had 2 weken elke ochtend last van een ongeveer 3 uur durende, constante soort stekende kramp rechts, en linksonder in de buik. die steken gingen niet weg en de rest van de dag had ik normale buikpijn. Rare is dat dat niet kwam omdat ik nodig naar de wc moest ofzo hehe
    Moest na anderhalve maand stoppen (oftewel na 4 weken goed en 2 weken slecht) met die kuur omdat ik anders veel te veel kapot maakte. Roa is gewoon echt gif.
    Dus tip voor als je dikke buikpijn krijgt die niet weggaat STOPPEN haha.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Hmm ja heb je wel gelijk in...

Ja heb die shit wel gehad enzo maar ben harder onderuit gegaan met dat spul dan een pijnlijke rug... Het tastte m'n buik helemaal aan met name m'n darmen en maag, had 2 weken elke ochtend last van een ongeveer 3 uur durende, constante soort stekende kramp rechts, en linksonder in de buik. die steken gingen niet weg en de rest van de dag had ik normale buikpijn. Rare is dat dat niet kwam omdat ik nodig naar de wc moest ofzo hehe
      Moest na anderhalve maand stoppen (oftewel na 4 weken goed en 2 weken slecht) met die kuur omdat ik anders veel te veel kapot maakte. Roa is gewoon echt gif.
      Dus tip voor als je dikke buikpijn krijgt die niet weggaat STOPPEN haha.
      Dat lees ik er wel uit zeg, wat n t. . . zooi..Dat al na4 en in 6 weken.... Mischien vrat het bij jou wel darmvocht weg... Moet er niet aan denken, het ooit nodig te moeten hebben..

Comment

Lees net dat je het nog zonder recept kan verkrijgen ook... In 10 en 20 mg tabs..Die adviseren 0,5 - 2mg per kilo lichaamsgewicht ... Verschrikkelijk gewoon, zit n oneindige lijst bij van gezeik die je niet eens goed kan begrijpen....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Lees net dat je het nog zonder recept kan verkrijgen ook... In 10 en 20 mg tabs..Die adviseren 0,5 - 2mg per kilo lichaamsgewicht ... Verschrikkelijk gewoon, zit n oneindige lijst bij van gezeik die je niet eens goed kan begrijpen....

Haha klopt, van mensen zoals ik die een hoop overhebben en sommige websites... ik heb ook nog 4,75 doosjes over met 20mg. Maar ik verkoop ze niet veel te groot risico dat het fout gaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X