alweer nieuwe sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alweer nieuwe sportschool

zo jongens en dames

wordt weer eens tijd dat ik een nieuw sportschool ga vinden.
    kijk. l.a sports is wel goed, je kunt zwaar trainen en overal spiegels, maar geen ruimte voor deadlift bijv. fatsoenlijk squatten kan niet, en allemaal ouwe rotzooi, geen instructeurs en vol met buitenlanders die altijd in de weg staan.

heb nu met een kerel gesproken in mijn andere sportschool ( ja heb er 2 )
    die wilt dus ook weg, nouja hij is al weg.
    en ik wist dat er een sportschool in de buurt was die ging uitbreiden, maa dacht dat het nogal ff kon duren voordat het klaar was, maar het is dus allang geopend

ga morgen dus kijken, schijnt fucking goed te zijn, met het beste apparatuur en een squatrek naar zijn woorden, ook al kwam het er niet met zkerheid uit zijn mond.
    rondom speigels, volop ruimte, je krijgt een persenol coach waarmee je je doelen stelt, alles mag daar ( bb. powerlifting etc )
    alle machines is afzonderlijk dus niet meer met 2handen drukken zodat je met je andere arm kunt cheaten bijvoorbeeld.
    ook geeft de apparaten aan of je cheat of niet goed uitvoert en dat krijg je persenol coach dan ook te weten.
    professional begeleiding met schema en voedingsschemas, je kunt fysiotherapie krijgen turks stoombad, suana , zonnebank, alles zit erin en dumbbells tot 32kg wat weer minder is, nu heb ik tot 55kg. jammer maar boeie
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Neem je toch wat dumbells mee uit je oude gym naar die andere.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X