Schouder zenuw beschadigd... wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je echt moeite hebt met stilzitten moet je anders overwegen om een GOEIE fysio te zoeken zodat je gericht aan je herstel kan werken, en daarnaast idd focus op cut/benen/core

@gameface

je triceps/biceps (lange koppen) werken ook over je schouder!
    maar het gaat erom welke zenuw er is aangedaan, die bepaalt vooral waar je uitval zich bevind en wat de gevolgen zijn...

zie linkje voor Myotomen (welke zenuw welk spiergebied innerveert) voor meer info

http://www.fysio.rhvh.nl/docs/myotom...clerotomen.pdf

Comment

Ik zou zeggen dat je dan toch nog wel wat kan trainen, je kunt beide benen en je buikspieren plus rugspieren. Train gewoon dat, en als je dan na 6 maanden weer wat minder voelt dan kun je meteen weer lekker aan de slag met heel je lichaam, gaat het ook lekker snel!

Maar succes ermee man, sterkte!

Comment

Als je fysio zei dat je rust moest houden zou ik rust houden en op onderhoud eten. Als je fysio zei dat trainen zou helpen, houd het gewoon licht en ga op onderhoud zitten of licht bulken. Ik zou niet hard gaan cutten op een totaal gebrek aan intensiteit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

even een update: na 2 maanden geklungeld te hebben.. kan ik zeggen dat ik weer (bijna) helemaal hersteld ben en weer op mijn oude gewichten zit. ik merk af en toe nog dat mijn linker schouder iets sneller vermoeid is maar dat is niet zo erg, dat trekt wel bij. de fysio was ook flink verbaast en zei dat ik ook niet meer hoef te komen

(moest het even kwijt :P)

Comment

Originally posted by Genius View Post
            even een update: na 2 maanden geklungeld te hebben.. kan ik zeggen dat ik weer (bijna) helemaal hersteld ben en weer op mijn oude gewichten zit. ik merk af en toe nog dat mijn linker schouder iets sneller vermoeid is maar dat is niet zo erg, dat trekt wel bij. de fysio was ook flink verbaast en zei dat ik ook niet meer hoef te komen

(moest het even kwijt :P)
            Super voor je!

Comment

Dat zijn de betere mededelingen inderdaad!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

TOp !
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

super man! ga maar weer lekker knallen dan !

Comment

Gelukkig man. Goed bericht. En nu weer buffelen.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X