Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals al ik al tegen je zei: "Sterkte de komende dagen".
Welcome to hell mwahahhaha
Season to be jolly my arse :P
Enige nadeel van winter:
1. Kerst en alle hypocriet gedoe
2. Oneven sneeuw waardoor ik zelfs met me fysio inleg zooltjes nog steeds last van me enkels krijg
Zoals al ik al tegen je zei: "Sterkte de komende dagen".
Welcome to hell mwahahhaha
Season to be jolly my arse :P
Enige nadeel van winter:
1. Kerst en alle hypocriet gedoe
2. Oneven sneeuw waardoor ik zelfs met me fysio inleg zooltjes nog steeds last van me enkels krijg
Kan er niks aan doen dat ik genetische Holle Voeten heb waardoor me enkels in een vreemde hoek staan. En ik ga me niet laten beperken door zoiets. Heb het al vaker gezegd...fuck me lichaam en gezondheid. Wat telt is me doelstelling qua kracht en wedstrijden Strongman.
Kan er niks aan doen dat ik genetische Holle Voeten heb waardoor me enkels in een vreemde hoek staan. En ik ga me niet laten beperken door zoiets. Heb het al vaker gezegd...fuck me lichaam en gezondheid. Wat telt is me doelstelling qua kracht en wedstrijden Strongman.
Succes dan met die wedstrijden. Zeker als jij je enkels dusdanig hebt verkloot door oa je koppigheid en gewicht. Dat je het hebt kan je weinig aan doen. Maar dat het zo alleen maar erger wordt, ligt in jouw handen. Je maakt mij ook niet wijs, dat jij zelf het verschil in gewicht tegenover je enkels niet merkt.
Heel apart dat jij altijd loopt te zeiken op mensen die klagen, en dat je geen topic kan aanklikken of jij loopt erin te zaniken over je enkels (die deels dus ook nog je eigen schuld zijn). Heel apart
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment