Resike's Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resike's Homegym

Ben al even bezig met het maken van me eigen homegym aangezien meerdere mensen hier mee bezig zijn maak ik maar even een eigen topic hierover.
    Gelukkig heb ik een beetje de ruimte om dit te doen , heb een garage ter te beschikking deze is volledig afgesloten met verwarming geisoleerd en daglicht dus ideaal.
    Er blijven wel wat spullen voor opslag staan maar daar heb ik verder geen last van als alles straks een beetje netjes is.
    Ben helaas nog lang niet klaar heb gelukkig wel al wel de meeste basis spullen .
    ben nog opzoek naar een paar grote spiegels volgens fallus kon ik het best bij de ikea zijn hiervoor.
    Denk dat ik eerst even hiervoor naar de kringloop ga hopelijk vind ik daar wat.
    En een mooi rubber vloertje is ook geen overbodige luxe maar deze zijn ook nog aardig prijzig zag ik dus dat word nog even sparen.
    En een andere leg curl en extansion want met deze gaat het gewicht niet hoog genoeg.

Hier heb ik een aantal foto's let niet op de zooi want we hebben net de keuken verbouwt en daarom wat ruimte/zooi opoffering.
    Mind is everything.

Nice, toestellen zien er nog beter uit als bij mij in de gym
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ziet er al best goed uit

Comment

Kan niet meer foto's uploaden
        Mind is everything.

Comment

Mooi zo.

Comment

Heeft je aardig wat centen gekocht denk ik, maar ziet er allemaal solide en goed uit!
            Ook een goed aantal schijven, je kan nog even vooruit! :P

Comment

Ziet er netjes uit maat.

Je kan makkelijk foto's uploaden op www.imageshack.us, tenminste daar doe ik het altijd.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

laatste :
                Mind is everything.

Comment

Je hebt een powerrack inclusief pulley of wat..? Maar eeh hoezo gebruik je ook nog een los press rack? Of staat die maar gewoon wat? :P
                  Last edited by jordy; 19-01-2010, 18:17.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Ziet er goed uit, apparaten enzo zien der nice en stevig uit.....

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Je hebt een powerrack inclusief pulley of wat..? Maar eeh hoezo gebruik je ook nog een los press rack? Of staat die maar gewoon wat? :P
                      Op het powerrack zit ook een pulley onder en boven . pressrack staat daar idd gwoon wat. barbell standaard :P
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                        Op het powerrack zit ook een pulley onder en boven . pressrack staat daar idd gwoon wat. barbell standaard :P
                        Ok dan, nice.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Yushmkay View Post
                          Heeft je aardig wat centen gekocht denk ik, maar ziet er allemaal solide en goed uit!
                          Ook een goed aantal schijven, je kan nog even vooruit! :P
                          Viel opzich wel mee. Als je kijkt wat je uitgeeft aan een abonnee bij een sportschool dat kost ook veel
                          Mind is everything.

Comment

Vandaag naar de kringloop geweest daar hadden ze niet echt wat liggen .
                            Volgende week maar eens bij ikea kijken voor wat spiegels .
                            Mind is everything.

Comment

Mooi materiaal, resike.
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X