Wat is nou "gezond?"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is nou "gezond?"

Vragen jullie je ook weleens af wat nou echt een gezonde levensstijl is?

Over bodybuilders lees ik vaak dat ze voornamelijk eentonig eten, soms periodes te weinig, soms periodes teveel, ze kunnen hun spieren teveel belasten, ze kunnen middelen gebruiken die nadelen kunnen hebben voor je gezondheid, ze hoeven niet perse (altijd) cardio te doen...Enzovoorts..

Hardlopers die op gewicht proberen te blijven eten vaak te weinig, misschien zelfs eentonig, belasten hun knieƫn vaak teveel, zijn soms mager en hebben te weinig spieren waardoor de klappen nog meer op hun gewrichten aankomt, enzovoorts, enzovoorts...

Een Midden is volgens mij het gezondst: eten naar je energiebehoefte op onderhoud en via eetschemas, 3x in de week krachttraining, gevarieerd eten, het bij 3-4 maaltijden op een dag houden zodat je organen ook eens rust krijgen (krijgen tijdens je slaap ook wel lijkt mij) 2 fruit soorten op een dag, complexe koolhydraten, gezonde verdeling over soorten vetten, enzovoorts..

Wat is nou een midden en wat is volgens jullie nou echt gezond?

TE is nooit goed. Je beantwoord je eigen vraag. Kun je niet een eigen log openen en daarin je vragen stellen?

"Mindgamer's domme vragen topic".

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

leven is ongezond
      Groeten

Comment

mooi dat hier helemaal onder aan staat bij

'soortgelijke discussies'

Wat vinden jullie van deze "kuur" dirkster Anabolen 7 25 maart 2004 17:21 Wat vinden jullie van deze "kuur" dirkster Kuren & resultaten 5 21 maart 2004 01:38 Wat vinden jullie van deze "kuur" dirkster Anabolen 2 4 februari 2004 08:48
        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

probeer gwoon geen snoep te eten.. let ook op de vetten die in eten zitten... eiwitten zijn goed vor je en koolhydraten eet gwoon een paar boterhammen met een gezond beleg mar ik weeg 48kg en ben 14 jaar is dat goed vor mn leeftijd of moet ik afvallen?

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
            probeer gwoon geen snoep te eten.. let ook op de vetten die in eten zitten... eiwitten zijn goed vor je en koolhydraten eet gwoon een paar boterhammen met een gezond beleg mar ik weeg 48kg en ben 14 jaar is dat goed vor mn leeftijd of moet ik afvallen?
            48kg en afvallen, ben je niet goed...
            Groeten

Comment

48kg is vet onder gewicht. tenzij je maar 1.50m klein bent dan mag het. Maar als je 1.80 ofzo bent is 75kg het minimum.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                48kg en afvallen, ben je niet goed...

Rustig aan man....hij is 14 jaar.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

48kg op 14 jaar is gewoon licht ongeacht wie je bent :P

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Rustig aan man....hij is 14 jaar.
                    Toen ik 14 was was ik denk 85kg , ben er niet trots op
                    En op hun 14e zijn ze meestal het brutaalst van iedereen, dus die kunnen wel wat hebben
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Toen ik 14 was was ik denk 85kg , ben er niet trots op
                      En op hun 14e zijn ze meestal het brutaalst van iedereen, dus die kunnen wel wat hebben
                      Ik kan me niet meer herrineren hoe zwaar ik was toen ik 14 jaar was.....is 23 jaar geleden

Comment

jij was toen nog best iel...ik gok op 6 pond

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          jij was toen nog best iel...ik gok op 6 pond
                          Auw

Comment

Heren, dit is niet het 'gentjuh wel of niet afvallen' topic. Volgens mij is het wel duidelijk dus on topic weer.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                              TE is nooit goed. Je beantwoord je eigen vraag. Kun je niet een eigen log openen en daarin je vragen stellen?

"Mindgamer's domme vragen topic".

Te is nooit goed schOOm? Behalve als het op je bankafschrift staat, tegoed..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X