hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe kan dit?

Yoyo,

Tijdje terug alweer. Heel lang druk geweest en veel stress aan mn kop gehad, maar ben weer lekker aan het trainen en zal hier komende tijd weer vaker te vinden zijn. Alleen ik zit in zo'n rare rare situatie en wilde dat met jullie delen.

Begin januari had ik het een beetje gehad met al die trainings- en eetschema's en heb ik besloten om het even op een lager pitje te zetten, zeker na dat DC''en met Leo waar mijn lichaam vrijwel aan overleden was. Overigens wel goede progressie geboekt toen, van 76.7 naar 80kg gegaan. Ik woog toen 81.5kg @ 15.5%, en was een ontzettend dun scharminkel.

Had geen zin om te eten of om standaard trainingschema's aan te houden dus hele rare eetgewoontes, of eigenlijk beter; drinkgewoontjes gekregen. Ik drink meestal zo'n 2L chocomel op een dag, stuk of 5-6 eieren, wat noten, wat brood en volle melk, 2x whey, savonds caseine, uiteraard wel alle benodigde vits en olie's ed, maar eet vrij weinig kh. En als ik dan al kh uit komen ze wel uit brood oid. Afgezien van vits en mijn supps, drink en eet ik dus ronduit kut.

Wat betreft het trainen, ben ik wel gemotiveerd. Beter gezegd: gemotiveerd geraakt. Door gewoon elke keer als ik naar de gym ging, gewoon a la momente zelf te bedenken wat ik ga trainen. Uiteraard wel in mijn achterhoofd wat ik vorige training heb gedaan, wat ik nu wil en moet pakken en wat ik volgende training ga doen, zodat ik uiteindelijk wel gebalanceerd train.

Nu zouden jullie denken, die gast die werkt zichzelf de afgrond in en die gaan losen voor het leven, en als hij er kilo's bijkrijgt dan wordt dat ronduit opgeslagen vet uit een teveel aan cals. Uiteraard weet ik dat zoveel chocomel ed. niet goed voor je is, maar ik zorg wel voor een redelijk prima scala aan vitamines en mineralen.

Maargoed, waar ik naartoe wilde werken is mijn huidige lichaam. Zie even hieronder:

1 januari: 81.5kg @ 15.5%
    12 feb: 86.1kg @ 14.4%

Am I joking? No way jose. Im deadserious. Heeft iemand één idee wat hier in godsnaam aan de hand kan zijn? Ik probeer echt te verklaren wat er aan de hand kan zijn, en heb er echt over nagedacht, maar kan er geen verklaring voor vinden. Weet ook niet of ik op deze voet door moet gaan of niet, gezien het eigenlijk goed blijft gaan en ik inmens veel kracht gain. Het is geen beginnersspurt ofzo en ook zeker geen opgefrist spiergeheugen gezien ik nooit meer kracht/spier heb gehad dan nu. Uiteraard moet je doen wat er voor jou werkt, maar dit zijn zulke aparte veranderingen, dat ik bijna het idee heb alsof ik aan het kuren ben...

Peace,
    Jake
    Last edited by jake22; 12-02-2010, 23:35.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

en wat voor chocomelk drink jij? mischien moeten we het allemaal eens proberen! anabolische cecemel!?

Comment

Je hebt gewoon een andere manier van trainen toegepast, dat zou wel ervoor gezorgd hebben dat je zoveel aangekomen bent. Ik ben met GVT in 4 weken alleen al 3,5 a 4 kg aangekomen, dus het kan zeker wel. Weet niet hoe je traint, maar het schijnt effectief te zijn

Comment

Hoe kom je dan precies aan die 4400 kcal die in je signature staat?
        How you like them apples?

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          Je hebt gewoon een andere manier van trainen toegepast, dat zou wel ervoor gezorgd hebben dat je zoveel aangekomen bent. Ik ben met GVT in 4 weken alleen al 3,5 a 4 kg aangekomen, dus het kan zeker wel. Weet niet hoe je traint, maar het schijnt effectief te zijn

Hmm ja ik in 6 weken dus 4.5kg, maar ook ruim 1% omlaag qua bf. En dat vind ik wat het ziek maakt..

Maar ik heb nu gewoon geen vast schema. Ik ga gewoon trainen waar ik zin in heb met wel een achterliggende gedachte, en dan door tot het zwart wordt. Meestal zo'n 5 redelijk grote oefeningen waar ik dan bij allemaal een PR zet. Betere resultaten dan ooit, ook qua krachtgains dus.

Comment

Originally posted by Le0n View Post
            Hoe kom je dan precies aan die 4400 kcal die in je signature staat?
            Oh ja die signature is niet up to date, is paar maanden oud ofzo, ben te lui om hem te veranderen.

Comment

Ik denk da jouw eetgewoonte nog helemaal zo slecht niet is.
              Chocomel is vergelijkbaar met n weightgainer en daar drink jij al 2 liter van per dag weg.
              Plus het feit dat je voor jezelf leuker bent gaan trainen.
              Misschien was je er voor die tijd te hard mee bezig ook? Krijg je lichaam ook weer stress van.
              Soms heb je gewoon even verandering nodig om vooruit te kunnen gaan.
              Je zit in elk geval nu in een groeispurt, hou vast nu en verander niets.
              Ik hoop voor je dat je nog veel kg mag pakken.

Comment

@ jake22

je hebt iets veranderd en je lichaam reageert daar op. Momenteel door spiermassa aan te zetten en lichaamsvet te verbranden. Kan goed zijn dat je lichaam er straks weer aan gewend is en je vetter wordt of je groei stagneert.
                Meetinstrumenten (huidplooimeter/weegschaal/spiegel) er bij en daarna opnieuw je behoefte uitrekenen!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Je weet niet of je zo door moet gaan? Beetje rare vraag als je kg's spiermassa aankomt.
                  Doorgaan totdat je op een plateau terecht komt en dan weer wat anders gaan doen. Ik zou niet teveel gaan malen over het hoe en wat maar lekker doorgaan waar je mee bezig bent. Je bent goed bezig
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                    Hmm ja ik in 6 weken dus 4.5kg, maar ook ruim 1% omlaag qua bf. En dat vind ik wat het ziek maakt..

Maar ik heb nu gewoon geen vast schema. Ik ga gewoon trainen waar ik zin in heb met wel een achterliggende gedachte, en dan door tot het zwart wordt. Meestal zo'n 5 redelijk grote oefeningen waar ik dan bij allemaal een PR zet. Betere resultaten dan ooit, ook qua krachtgains dus.
                    Je bf is niet omlaag gegaan, omdat je vet verloren hebt, maar omdat je veel spiermassa hebt aangezet en geen/amper vet. Bereken maar eens je vet vrijmassa van 1 jan en 12 feb. Dan ben je hoogstens 100 a 200 gram aan vet verloren, de rest (4,8 kg) is spiermassa, mocht je bf meting kloppen.

Comment

Wat zeur je nou man. Wees blij dat je eindelijk eens kan zeggen dat het goed gaat. Want tot nu toe was dat nog niet echt het geval geweest gezien je eerder logjes/topics. Maar ik vind het zelf wel een beetje jammer dat je tot nog toe nog steeds weinig doorzettingsvermogen hebt getoond. Daarmee zeg ik niet dat je je niet inzet, maar op den duur geef je er weer de brui aan en word je lax. Tenminste, dat idee haal ik wel uit je berichten. Je houd het nooit minstens een half jaar achter elkaar vol bijv. Of het een half jaar is weet ik niet, maakt ook niet uit, je snapt m'n punt wel. En voor mij maakt dat ook niet uit, dat moet je allemaal zelf weten, maar dat is gewoon jammer. Want dat zou je resultaten alleen maar ten goede doen. En daarmee kan je voorkomen dat we weer opnieuw zo'n topic krijgen dat je het niet meer ziet zitten. Begrijp me overigens niet verkeerd he, ik wil je niet beledigen ofzo.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

@ Misterfit: Ja man, je hebt gelijk wat betreft dat bf, dacht even niet goed na hehe. Beetje dom, maargoed.

@ Knulletje: Denk dat het idd die variatie is wat de groei veroorzaakt, het gaat iig lekker en blijft nu nog steeds top gaan. Zit nu al op de 88.5kg, echt zo ontzettend sick gaat het!

@ DSO: ja dat is het dus waarschijnlijk, hoop dat het nog lang zo door gaat, en dan als ik op een stop zit, maar wel een ander schema erin knallen, wat dus weer verandering veroorzaakt?

@ Jordy: Ja klopt, ik ben er ook blij mee, en een keer blij dat het goed gaat. Maar vind het gewoon heel ziek dat ik zo'n fase doormaak van verandering die voor mij ongekend is. Wat betreft het motivatieverlies begrijp ik je, ligt alleen aan mijn persoonlijke omstandigheden die afgelopen jaar ronduit kut zijn geweest en nog steeds zijn. Hopen dat die in de nabije toekomst beter gaan worden en ik niet weer een dip krijg.. Maargoed, ik ben nu lekker bezig en ben van plan het zeker vol te houden. En ik heb nu bijna elke training PR's en dat stimuleert ook ontzettend. Thanks voor je reply iig en we gaan het zien hoe het zal gaan man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X