Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
THANX!!!
Hoop dat ik op tijd gestopt ben...heb er gelijk een half kratje bier ingegooid.
Hoop dat de schade niet blijvend is en snel weer terug op mijn slappe en kleine niveau ben...
nog 1 tip om je op de goeie weg te helpen: zorg dat je veel stress krijgt, dus alles laatste moment doen dit werkt ook goed omdat je dan in de laate uurtjes wat gaat maken dan slaap je minder, dit allemaal werkt je oestrogeen flink om hoog
nog 1goude tip, eet sochtents niet begin pas smiddags
nog 1 tip om je op de goeie weg te helpen: zorg dat je veel stress krijgt, dus alles laatste moment doen dit werkt ook goed omdat je dan in de laate uurtjes wat gaat maken dan slaap je minder, dit allemaal werkt je oestrogeen flink om hoog
cortisol toch?
Ik ga komende dagen weer even een cortisol kuurtje in, tijd voor herkansingen
hey (ben alle stickies ant lezen mar even tussen door...
ik heb nu net ff 2 halters van 6kg per stuk gekregen, alleen keb nu hard getraind alleen heb nu een gevoel dat ik het bloed door mn aderen voel stromen (best wel irri) is dat normaal?
Ze hebben mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan....MAAR DEZE KOMT DAAR WEL HEEEEL DICHT IN DE BUURT!
En vraag je huisarts om spierverslappers en antibiotica, dat schiet ook lekker op.
Die krijg je zo als je zegt dat je last hebt van ontstekingen bij je rug.
Beetje zenuwachtig heen en weer lopen door zijn kantoor, en je krijgt er ook nog wat valium bij.
100% succes met deze combinaties verzekerd.
En ook nog via het ziekenfonds, hoera.
Ze hebben mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan....MAAR DEZE KOMT DAAR WEL HEEEEL DICHT IN DE BUURT!
Dat komt omdat hij de moeite niet neemt om topics te lezen Jaap.
Hij is nog erg jong, maar neemt niet weg dat ook hij prima kan zoeken in topics.
Is gewoon n lui kreng.
Ik verwonder er mij nog steeds over dan de mensen hier, het geduld kunnen opbrengen om steeds weer hetzelfde te vertellen. Terwijl je dat zo kan opzoeken hier. Petje af voor die personen, met engelen geduld.
Dat komt omdat hij de moeite niet neemt om topics te lezen Jaap.
Hij is nog erg jong, maar neemt niet weg dat ook hij prima kan zoeken in topics. Is gewoon n lui kreng. (flikker tog op)
Ik verwonder er mij nog steeds over dan de mensen hier, het geduld kunnen opbrengen om steeds weer hetzelfde te vertellen. Terwijl je dat zo kan opzoeken hier. Petje af voor die personen, met engelen geduld.
ANTWOORD DAN OOK NIET SUKKEL! en betreft die topics IK BEN DRUK AAN HET LEZEN MAN EN HEB ZOMERSTICKIES AL 2x gelezen!!!! en ben nu de rest aan het lezen!
En dat zeg je tegen iemand die 90 kilo zwaarder is? Tjah internet he, maaruh veel van de reacties hier vind ik ook wel wat overdreven hoor, als je begint met trainen kan ik me voorstellen dat je nog niet weet wat pomp is en het kan dan geen kwaad om het ff te vragen, deze vraag vond ik dus best wel meevallen.
ANTWOORD DAN OOK NIET SUKKEL! en betreft die topics IK BEN DRUK AAN HET LEZEN MAN EN HEB ZOMERSTICKIES AL 2x gelezen!!!! en ben nu de rest aan het lezen!
Als je zo druk bent met lezen heb je geen tijd om domme posts te maken toch? Waarom blijf je dat dan wel doen? En je zou je grote mond eens moeten houden tegen mensen waar jij 300 keer in past schrale garnaal!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment