biceps oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps oefeningen

He ff een vraagje,

Ik ben nu vanaf het nieuwe jaar weer aant trainen geslagen na 2 jaar (schouder blessure).
    Zijn er bepaalde oefeningen om de biceps zo te trainen dat het stuk arm tussen de spierbal en de elleboog ook groeit?
    Dit omdat ik samen met een maatje train en dat zijn biceps veel voller en meer uitlopen tot aan de elleboog.
    Bij de sportschool werd alleen de Hammercurl genoemd maar weer andere zeiden dat je dat niet kon trainen omdat dit aanhechtingen waren.
    Kan iemand misschien wat duidelijkheid geven over oefeningen en of het wel te trainen is.

M.V.G
    Bart2406

BOR, pull ups/chin ups,...
    @ ketIF

Comment

Zal wel iets met aanhechtingen te maken hebben.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik ben dan wel heel benieuwd wat voor schouder blessure jij had, waarmee je 2 jaar niet kon trainen?
        How you like them apples?

Comment

Brachialis bedoel je ofwat? Of misschien wel Brachiradialis. Zou je niet zo druk maken om details. Gewoon hard trainen. Grote onderarmen maken het ook dat je een mooie overgang hebt in je armen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Zottmann curl, in ieder geval die maakt je biceps optisch groter.

Comment

Originally posted by Le0n View Post
              Ik ben dan wel heel benieuwd wat voor schouder blessure jij had, waarmee je 2 jaar niet kon trainen?
              Het is een oude blessure door kick-boxen, maargoed de kop van het schoudergewricht zit in de kom maar met wat vocht er tussen wat voor irritatie zorgt en dat komt omdat ik erg lenig ben met mn schouders.
              En het begin van de bicepsspier ter hoogte van mn schouder is gekneusd door een keer vallen tijdens een free-fight oefening.
              Ik wou al eerder trainen op advies van fysio eerst rustig oefeningen met een zo gehete Gymstick(wat niet opschoot).
              En zelf weer rustig begonnen met lichte dumbels om balans oefeningen te doen.
              Hoop dat je nu wat meer weet.

M.V.G
              bart2406

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Zottmann curl, in ieder geval die maakt je biceps optisch groter.
                zottmann curl zou ik niet als eerst oefening voor de biceps gaan doen, ook omdat je onderarm sterk moet zijn voor deze oefening en anders pijn krijgt bij je polsgewricht.

om hem groter te laten maken in de lengte is alleen als oplossing full range of motion moet doen dus de hele beweging doen, en dan pak je extra lengte, je kan hier meestal niet heel zwaar in gewicht gaan, en je kan nog extra prikkel geven om als de spier helemaal gestrekt is 1sec daar vast houden dan is die nog zwaarder.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X