Hoog BF zorg voor een soort van Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Ik ben zelf ook al eens tot 13% gezakt en die nipples blijven als je te veel koolhydraten eet en vocht vasthoudt. Kan best zijn dat je paar dagen niks hebt en dan zijn ze er weer. Je raakt er nooit meer van af tenzij je een hele grote borst massa ontwikkeld zodat de huid + tepelhof weer strak staat. Of je moet chirurgisch tepelhof verkleinen of je moet voortaan heel strikt je vocht huidshouding manipuleren.

Stuk huidplooi is gewoon te hoog vet% en daar kun je wel wat aan doen door te gaan cutten.
    Ja ben nu ook weer aan het cutten na een dikke week van refeed. Mijn lichaam stond stil weet je nog? Heb het gevoel dat er weer wat gebeurt. Ga nu 2/3 weken cutten dan onderhoud dan weer cut enz.

Maar met vochthuishouding manipuleren bedoel je dat ik minder zout moet gaan eten?
    Ik zou anders niet weten hoe ik anders onderhuids vocht kwijt kan raken.

Comment

Ik heb het ook, sinds de puberteit. Mij is toen verteld dat het wel zou overgaan.
      Tepels zijn nog altijd een beetje puffy, hoewel minder erg dan vroeger lijkt me. Ik stoor me er in ieder geval minder aan.
      Kan bij mij trouwens niet aan vetpercentage liggen, want heb denk ik nog nooit boven de 12% gestaan.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Ik heb het ook, sinds de puberteit. Mij is toen verteld dat het wel zou overgaan.
        Tepels zijn nog altijd een beetje puffy, hoewel minder erg dan vroeger lijkt me. Ik stoor me er in ieder geval minder aan.
        Kan bij mij trouwens niet aan vetpercentage liggen, want heb denk ik nog nooit boven de 12% gestaan.
        Ja bij 12% zal het er bij mij denk ik ook wel anders uitzien maar nu met 18% ben ik toch niet blij mee.

Comment

Fallus bedoeld letten op je natrium/kalium balans waarschijnlijk.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
            Fallus bedoeld letten op je natrium/kalium balans waarschijnlijk.
            Kalium trekt het vocht naar binnen en natrium trekt het er weer uit toch? Hoe maak ik dan een goede balans?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              Kalium trekt het vocht naar binnen en natrium trekt het er weer uit toch? Hoe maak ik dan een goede balans?
              Ingewikkelde bedoeling volgens mij. Weet dat die 2 mineralen een grote invloed hebben op de vochthuishouding. Je lichaam regelt het volgens mij voor het grootste gedeelte zelf. Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Denk letten op je zout intake en die niet hoger dan de ADH te laten gaan.

Koolhydraten intake heeft ook te maken met vocht. Koolhydraten houden ook vocht vast. Als je bijvoorbeeld ineens hoog in de carbs gaat kan het zijn dat je er een beetje soft uit gaat zien. Maar ook hier durf ik geen precieze uitspraken over te doen. Want het is ingewikkelder dan dit.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ingewikkelde bedoeling volgens mij. Weet dat die 2 mineralen een grote invloed hebben op de vochthuishouding. Je lichaam regelt het volgens mij voor het grootste gedeelte zelf. Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Denk letten op je zout intake en die niet hoger dan de ADH te laten gaan.

Koolhydraten intake heeft ook te maken met vocht. Koolhydraten houden ook vocht vast. Als je bijvoorbeeld ineens hoog in de carbs gaat kan het zijn dat je er een beetje soft uit gaat zien. Maar ook hier durf ik geen precieze uitspraken over te doen. Want het is ingewikkelder dan dit.
                Ja heb er veel over gelezen en toch redelijk ingewikkeld.Maar wat is de juiste balans? 1 gram keuken zout is al 400 mg natrium. Moet je dan ook 400 mg kalium eten voor de juiste balans?

Comment

De ADH zou je ef moeten googlen. Ik weet wel dat Jodium HEEEEL erg belangrijk is om je stofwisseling op gang te houden. Dus daar dien je allemaal rekening mee te houden.
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

De ADH zou je ef moeten googlen. Ik weet wel dat Jodium HEEEEL erg belangrijk is om je stofwisseling op gang te houden. Dus daar dien je allemaal rekening mee te houden.

Komt toch veel bij kijken he!

Comment

Ik snap niet echt wat er hier bedoeld wordt met puffy tepels en gyno. Sorry als dit een stomme vraag is maar ik heb deze terminologie nog niet tegengekomen.
                      > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                      BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
                        Ik snap niet echt wat er hier bedoeld wordt met puffy tepels en gyno. Sorry als dit een stomme vraag is maar ik heb deze terminologie nog niet tegengekomen.

ff googlen. Wel eens gehoord van bitch-tits dan?

Comment

Gyno= afkorting voor gynecomastia
                          Last edited by The Phoenix; 24-02-2010, 12:19.

Comment

Maar ik denk dat je niet zo diep moet gaan. Denk eerder dat het een beetje te maken heeft met een hoger vetpercentage. Je bent nu toch lekker aan het cutten dus kijk gewoon even aan of het minder word of niet.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik heb dit ook, puffy nipples, en als je een beetje voelt in je tepelhof kom je een soort pukkel tegen, die geen pijn doet.
                              Heb ik al sinds me 12e of zo en toen werd er gezegd dat het wel weg zou gaan, ik wacht er nog steeds op.

Note: ik was altijd redelijk dik
                              Groeten

Comment

Maar ik denk dat je niet zo diep moet gaan. Denk eerder dat het een beetje te maken heeft met een hoger vetpercentage. Je bent nu toch lekker aan het cutten dus kijk gewoon even aan of het minder word of niet.
                                Ja ik ben gister begonnen met cutten. Dus inderdaad zal ik het even de tijd geven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X