Hoog BF zorg voor een soort van Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Ik heb dit ook, puffy nipples, en als je een beetje voelt in je tepelhof kom je een soort pukkel tegen, die geen pijn doet.
    Ik voel alleen de klier, niet een korel of zo.

Comment

hmm, begin nu gaan te denken dat ik dat ook heb. Ik heb een paar extreme en minder extreme fotos gevonden op wikipedia. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Wat denken jullie?

Op deze link kan je fotos vinden van mij
      > http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ngs-log-3.html
      > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
      BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Ik voel alleen de klier, niet een korel of zo.
        ja dat bedoel ik, je voelt iets. het is niet hard en doet geen pijn.
        Groeten

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
          hmm, begin nu gaan te denken dat ik dat ook heb. Ik heb een paar extreme en minder extreme fotos gevonden op wikipedia. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Wat denken jullie?

Er lijkt wel een puntige ophoping bij je tepelhof te onstaan. Althans zo lijkt het. Foto 1 zie ik wat maar of dat gyno is? Voel je iets onder je tepel dan? korrel?

Comment

Originally posted by Revius View Post
            ja dat bedoel ik, je voelt iets. het is niet hard en doet geen pijn.
            Ik voel wel iets maar doet geen pijn. Maar bedoel je gezien je zinswijze dat het wel gyno is? of lees ik nu verkeerd

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              Ik voel wel iets maar doet geen pijn. Maar bedoel je gezien je zinswijze dat het wel gyno is? of lees ik nu verkeerd
              Nee uiteraard niet.
              Groeten

Comment

Heb juist eens gevoeld. Ik heb geduwd op men tepel en op het tepelhof en ik voelde een paar kleine bolletjes zitten, maar dit deed geen pijn.
                > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm

Comment

@ kingsley en phoenix: gwn naar de dokter gaan en kijken wat die ervan zegt
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Dit is de foto op wikipedia voor puffy nipples

Definitie: Puffy Nipples is among the most common forms of gynecomastia. This glandular tissue accumulation is concentrated under and typically confined to the areola, or can be slightly extended outside the areola forming a dome shaped appearance to the areola.

Ik veronderstel dat links met is en rechts zonder, maar toch zie ik practisch geen verschil tussen links en rechts op die cirkels na.

Comment

zoals die linker heb ik ze ook wel eens maar dat is toch geen gyno?

Revius?

Comment

Ik heb ook wel eens lichte "domes". Heb er nooit kwaad in gezien eigelijk. Als ik het koud heb zijn ze kei hard en zijn de domes gewoon weg eigelijk. Ik maak me er eigelijk geen zorgen over.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voel je verharding / verdikking?

ziet er niet uit als gyno
                          Who's the Chef

Comment

ik heb ook al sinds ik 12jaar ben ofzo puffy nipples.

die zijn ook ontstaan nadat ik een dikkertje was geworden, daarvoor had ik dit niet. Heel in het begin was dit echt enorm erg, ze waren niet alleen puffy maar mijn tepels stonden gewoon naar binnen gekeerd wanneer ze puffy waren. Wanneer mijn vel dan samentrok door bvb koude dan kwamen de tepels naar buiten en trok mijn borst ietsje strakker.

Van dat naar binnen keren van de tepels ben ik inmiddels al een hele tijd af (ik vermoed na de pubertijd dat dit is weggegaan). De puffy nipples echter die blijven, zelfs al trekken ze super strak door koude dan vind ik nog dat ik een redelijk gevuld borst heb. Ik denk dat ik ooit toch nog eens naar de dokter ga gaan hiermee voor een opinie.

Comment

Als ik duw op mijn tepel dan voel ik een verharding, maar dit doet geen pijn. Het kan ook zijn dat deze verharding een spier is ik weet het niet, er zit alesinds iets achter mijn tepel + tepelhof

Comment

Als ik duw op mijn tepel dan voel ik een verharding, maar dit doet geen pijn. Het kan ook zijn dat deze verharding een spier is ik weet het niet, er zit alesinds iets achter mijn tepel + tepelhof
                                Is het niet een stuk rib wat je voelt? Een klier is niet erg maar het moet echt (zoals beschreven) een harde korrel zijn.

Ik ga het toch even de tijd geven want ik zit nu op 18% bf en ik wil even zien wat er gebeurt bij verlaging van bf. Maar ze kijken bij mij ook puffy.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X