Originally posted by Revius
View Post
Hoog BF zorg voor een soort van Gyno?
Collapse
X
-
hmm, begin nu gaan te denken dat ik dat ook heb. Ik heb een paar extreme en minder extreme fotos gevonden op wikipedia. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Wat denken jullie?
Op deze link kan je fotos vinden van mij
> http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ngs-log-3.html> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking
Comment
-
Originally posted by Kingsley View Posthmm, begin nu gaan te denken dat ik dat ook heb. Ik heb een paar extreme en minder extreme fotos gevonden op wikipedia. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Wat denken jullie?
> http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ngs-log-3.html
Comment
-
Heb juist eens gevoeld. Ik heb geduwd op men tepel en op het tepelhof en ik voelde een paar kleine bolletjes zitten, maar dit deed geen pijn.> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Dit is de foto op wikipedia voor puffy nipples
Definitie: Puffy Nipples is among the most common forms of gynecomastia. This glandular tissue accumulation is concentrated under and typically confined to the areola, or can be slightly extended outside the areola forming a dome shaped appearance to the areola.
Ik veronderstel dat links met is en rechts zonder, maar toch zie ik practisch geen verschil tussen links en rechts op die cirkels na.> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Ik heb ook wel eens lichte "domes". Heb er nooit kwaad in gezien eigelijk. Als ik het koud heb zijn ze kei hard en zijn de domes gewoon weg eigelijk. Ik maak me er eigelijk geen zorgen over.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kingsley View Posthmm, begin nu gaan te denken dat ik dat ook heb. Ik heb een paar extreme en minder extreme fotos gevonden op wikipedia. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Wat denken jullie?
> http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ngs-log-3.html
ziet er niet uit als gynoWho's the Chef
Comment
-
ik heb ook al sinds ik 12jaar ben ofzo puffy nipples.
die zijn ook ontstaan nadat ik een dikkertje was geworden, daarvoor had ik dit niet. Heel in het begin was dit echt enorm erg, ze waren niet alleen puffy maar mijn tepels stonden gewoon naar binnen gekeerd wanneer ze puffy waren. Wanneer mijn vel dan samentrok door bvb koude dan kwamen de tepels naar buiten en trok mijn borst ietsje strakker.
Van dat naar binnen keren van de tepels ben ik inmiddels al een hele tijd af (ik vermoed na de pubertijd dat dit is weggegaan). De puffy nipples echter die blijven, zelfs al trekken ze super strak door koude dan vind ik nog dat ik een redelijk gevuld borst heb. Ik denk dat ik ooit toch nog eens naar de dokter ga gaan hiermee voor een opinie.
Comment
-
Als ik duw op mijn tepel dan voel ik een verharding, maar dit doet geen pijn. Het kan ook zijn dat deze verharding een spier is ik weet het niet, er zit alesinds iets achter mijn tepel + tepelhof> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Originally posted by Kingsley View PostAls ik duw op mijn tepel dan voel ik een verharding, maar dit doet geen pijn. Het kan ook zijn dat deze verharding een spier is ik weet het niet, er zit alesinds iets achter mijn tepel + tepelhof
Ik ga het toch even de tijd geven want ik zit nu op 18% bf en ik wil even zien wat er gebeurt bij verlaging van bf. Maar ze kijken bij mij ook puffy.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-