hmm intressant, ik doe ook thaibox, 2 maal per week. Ik zie het boksen meer als een aanvulling op het bb. ipv een uur te lopen in de sportschool.
Kickbox
Collapse
X
-
Ik heb zelf wedstrijden gedraaid en neem maar van mij aan dat je dat niet kunt combineren met BB, ik denk echter dat de meeste hier niet enorm groot willen/kunnen worden en ook het kickboksen is vaak voor de fun in dat geval kun je ze beast combineren maar wil je in een van de twee sporten prof worden of wedstrijden doen dan kun je beter een keuze maken
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls je gewoon fatsoenlijk krachtsport doet om beter te worden in je main sport dan wordt je vanzelf ook "voller". Enig verschil is dat als je fitness/bodybuilding doet dat je nauwelijks fatsoenlijke overdracht heb naar je hoofdsport. Ik neem aan dat je beter wilt worden in je hoofdsport...dus ga fatsoenlijk trainen zodat je er meer voordeel uithaalt.
Ik snap hartstikke goed dat je graag zo buff mogelijk probeert te worden en dat dat het beste werkt met een goed, afwisselend trainingsschema en een strict, uitgekiend voedingsschema, zonder alcohol met de juiste junk/refeeds. Maar zo is niet iedereen, maar een groot deel daarvan zou er wel graag wat beter uit willen zien. Wie ben jij dan om ze tegen te houden? Ze vullen dit forum ook op he..
Comment
-
ik zou zeggen. doe wat je niet laten kan. maar jij en alle anderen verliezen hierbij dan meteen het recht om in de toekomst te komen klagen dat hun schema niet de gewenste resultaten levert en dat ze trager worden. Want dan zeg ik... I told you so, now drop dead.
Comment
-
Ik denk dat je voor jezelf de keuze moet maken waar je goed in wil worden, maar het is een keuze die je moet maken, groot en sterk worden of supergoed in kickbox. Of het een en ander goed samengaat is maar de vraag. Ik bedoel niet dat je niet goed kan zijn in kickbox als je groot en sterk bent maar of je lichaam dat aankan om die twee te combineren.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik zou zeggen. doe wat je niet laten kan. maar jij en alle anderen verliezen hierbij dan meteen het recht om in de toekomst te komen klagen dat hun schema niet de gewenste resultaten levert en dat ze trager worden. Want dan zeg ik... I told you so, now drop dead.
Comment
-
Originally posted by Big-Loser View PostDamn wat ben jij arrogant zeg... Kan je er niet tegen dat mensen niet precies doen wat je zegt, dit is het internet he! Ik weet dondersgoed dat ik wat spieren weg gooi en dr wat vet bij op de koop toe neem bij een avondje doorzakken. Of dat ik niet de meest optimale resultaten haal als ik de ene dag aan de 100 gram eiwit en de andere aan de 60 gram eiwit zit, als ik in de spiegel kijk zie ik verbetering, daar gaat het me om. Ook zou ik nooit komen janken hier als ik merk dat ik trager word met het boksen, dan zou ik eerder een topic aan maken om precies mijn fouten eruit te filteren. Nu heb ik er nog geen last van, daarom zie ik ook niet waarom je zo aanvallend moet doen. Slecht seksleven?Groeten
Comment
-
Hallo,
Ik ben pas begonnen met kickboksen. Ik ben nou nog telkens spullen aan het lenen om te sparren etc.
Ik heb nou een site gevonden waarbij ik handschoenen wil gaan halen Kickfitshop
Is er iemand die tevens ook een goede site of plaats weet om equipment te halen?
mvg
Comment
-
Originally posted by Beertjer View PostHallo,
Ik ben pas begonnen met kickboksen. Ik ben nou nog telkens spullen aan het lenen om te sparren etc.
Ik heb nou een site gevonden waarbij ik handschoenen wil gaan halen Kickfitshop
Is er iemand die tevens ook een goede site of plaats weet om equipment te halen?
mvgEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-