Met-rx protein plus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met-rx protein plus

Hallo, ik heb gister nog snel ff 2 van deze potten eiwit shakes gehaald ze waren in de aanbieding dus dacht laat ik het proberen, maar nu zie ik staan dat je per dag 1 dosering moet nemen.. (rond de 40 gr eiwitten zit daarin) op de voorkant staat dat het langzame en snelle eiwitten gemixt zijn ofzo maar mijn vraag is dan moet je deze na het wakker worden, voor het trainen of na het trainen innemen?? heb gezocht in andere posts maar kon het niet vinden
    alvast bedankt

oja.. en wanneer moet je het innemen op de dagen dat je niet traint?!

ik zou er 1 nemen als je wakker word en 1 naar de training

Comment

word ik dan niet opeens impotent ofzo aangezien er staat dat je er maar 1 per dag mag?

en hoe zit het met de dagen dat je niet traint?

Comment

het is gewoon eiwit, dus in je schema invoegen naar de hoeveelheid die je nodig hebt.
        Groeten

Comment

Originally posted by indo View Post
          word ik dan niet opeens impotent ofzo aangezien er staat dat je er maar 1 per dag mag?

en hoe zit het met de dagen dat je niet traint?
          Dat weet je natuurlijk nooit. Eiwitten zijn nou eenmaal een supplement dat met de nodige risico's gepaard gaat. Heb wel eens vaker gehoord van mensen die eiwitten gebruikten en onvruchtbaar werden.

Doe voorts een beetje research voor je iets koopt en vervolgens gaat doemdenken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Dat weet je natuurlijk nooit. Eiwitten zijn nou eenmaal een supplement dat met de nodige risico's gepaard gaat. Heb wel eens vaker gehoord van mensen die eiwitten gebruikten en onvruchtbaar werden.
            Dat is lekker zeg, ik heb net 10 kg eiwitten gekocht.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hoe kom je daarbij? niet alles geloven wat je gezegd word! zelf even op onderzoek uitgaan.

Maar, nee je word er niet impotent van!!!

Comment

van eiwitten impotent
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Je wordt alleen impotent als je, je benen niet traint.

Comment

ik was niet serieus over het impotente gedeelte hoor ahahaha ik bedoel gewoon of het geen ernstige bijwerkingen heeft.. maar dat onvruchtbaar worden maakt me wel een beetje bang ahaha maar ik neem er dan denk ik gewoon maar 1 na de training.. en op de dagen dat ik niet train gewoon wanneer ik zin heb ofzo of wakker word??

Comment

ik was niet serieus over het impotente gedeelte hoor ahahaha ik bedoel gewoon of het geen ernstige bijwerkingen heeft.. maar dat onvruchtbaar worden maakt me wel een beetje bang ahaha maar ik neem er dan denk ik gewoon maar 1 na de training.. en op de dagen dat ik niet train gewoon wanneer ik zin heb ofzo of wakker word??

als je wakker word een lekker impotentie shakeje

en na het trainen een lekker impotentie shakeje

Zelf pak ik hem soms ook VOOR het trainen omdat het schijnt dat eiwitten na de training te langzaam opgenomen worden om je lichaam meteen in een anabole toestand te knallen... dus 3 mogelijkheden voor jou shake

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X