Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kan daar best goed uit de voeten.....
Het is alleen jammer dat je er nietfatsoenlijk kan deadliften, squatten en decline benchen. Er staat 1 benchpress. En 1 smithmachine....wat uit de middeleeuwen komt en regelmatig kapot is.
wat helemaal ergelijk is is dat de wc's ook vaak buiten gebruik zijn....eigenlijk is het een grote kutzooi daar
Ik sport niet bij fit for free, alleen mijn vader heeft een sportschool dus het is wel free,straks weer uitbereiden 600 vierkante meter er bij, de zaken gaan prima straks een kleine 200 meter hardcore training, de nieuwste versie van panatta, haha 0ktober is het klaar
Ik sport niet bij fit for free, alleen mijn vader heeft een sportschool dus het is wel free,straks weer uitbereiden 600 vierkante meter er bij, de zaken gaan prima straks een kleine 200 meter hardcore training, de nieuwste versie van panatta, haha 0ktober is het klaar
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment