Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goedendag,
hier een vraagje ik zit te denken aan fit for free sportschool heeft iemand hier ervaring mee ben benieuwd
Yep....ligt er misschien aan waar je gaat train.
Ik train ook in wateringen bij fit for free en daar kan je prima uit de voeten.
Begeleiding is ruk dus daar hoef je het niet voor te doen.
Even opletten dat er uberhaubt wel ruimte is... weet dat je in R'dam met moeite een plekje kon creeeren om te DLen b.v. en dat squatmogelijkheid vrij schraal was ingedeeld.
Dumbells gaan vaak niet hoog
Verder kan je alles er wel doen
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Yep....ligt er misschien aan waar je gaat train.
Ik train ook in wateringen bij fit for free en daar kan je prima uit de voeten.
Begeleiding is ruk dus daar hoef je het niet voor te doen.
huh? Jij trainde toch by kneets?
Ik dacht dat ik dat had gelezen of heb ik dat verkeerd gelezen?
half mei word in venlo een nieuw filiaal geopend van fit for free. ik ga eens even kijken. Als ze daar veel ruimte hebben kan dat voor mij al een overstap zijn. Als je op de site van fit for free kijkt zie je een gigant van een filiaal.
Hoezo dat dan? Bedoel, heb je daar een speciale reden voor?
Mijn pa die is lid van fit4free. En om hem te helpen met zn oefeningen ben ik daat ook lid van geworden. Kost 10 eurro per maand in de daluren.
Je kan daar best goed uit de voeten.....
Het is alleen jammer dat je er niet fatsoenlijk kan deadliften, squatten en decline benchen. Er staat 1 benchpress. En 1 smithmachine....wat uit de middeleeuwen komt en regelmatig kapot is.
wat helemaal ergelijk is is dat de wc's ook vaak buiten gebruik zijn....eigenlijk is het een grote kutzooi daar
Het is alleen jammer dat je er niet fatsoenlijk kan deadliften, squatten en decline benchen. Er staat 1 benchpress. En 1 smithmachine....wat uit de middeleeuwen komt en regelmatig kapot is.
wat helemaal ergelijk is is dat de wc's ook vaak buiten gebruik zijn....eigenlijk is het een grote kutzooi daar
Dat is wel klote. Zoals gezegd ga ik kijken op de open dag van een nieuw filiaal van fitforfree ik hoop wel dat het beter is als menig reactie hier.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment