vet verliezen spiermassa aankomen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet verliezen spiermassa aankomen.

Kan het nu wel ofniet?

ik heb altijd gedacht van niet maar een paar mensen in mijn kenniskring houden stellig vol van wel. nu krijg ik toch ook mijn twijfels. aangezien menig hier ervaren is met menig kennis omtrent bb vraag ik het hier maar.

kan iemand dit voor me uitleggen?
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Het kan wel, echter is dit zo omslachtig dat je beter bulk/cut periodes kan inlassen.
    Is sneller.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Precies.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Haha vroeg me ook zoiets af. Aangezien zelf nu op 16% zit en aan de ene kant, de zomer komt eraan en dus mag er wel beetje vanaf.. maar andere kant wil koste wat kost massa blijve winnen.

Comment

Is het niet zo dat je bij veel reps automatisch ook je vetmassa naar beneden brengt.. en bij weinig reps je spiermassa omhoog brengt.. dat is tenminste mij gezegd.. ik blijf nog steeds van mening dat je alleen je vetmasse naar beneden krijgt door te cardioen en niet door aan gewichten te hangen of gewichten aan jezelf te hangen

Comment

Originally posted by Back2basics View Post
            Is het niet zo dat je bij veel reps automatisch ook je vetmassa naar beneden brengt.. en bij weinig reps je spiermassa omhoog brengt.. dat is tenminste mij gezegd.. ik blijf nog steeds van mening dat je alleen je vetmasse naar beneden krijgt door te cardioen en niet door aan gewichten te hangen of gewichten aan jezelf te hangen

Je weet dat het 2 april is?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ships egt waar? pfff die wisseldiensten word ik gek van...

Comment

Het kan wel inderdaad, maar de toegevoegde waarde is zo minimaal dat je in principe gewoon kunt stellen dat het niet kan. Bij absolute beginners is het echter een ander verhaal en dat is dan ook de fase waarin je er mooi gebruik van kunt maken. Maar afgezien daar van gaat dat verhaaltje gewoon niet echt op.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

het kan heel goed zelfs. met recomposition dieten (aantal dagen cutten afwisselen met aantal dagen bulken heel kort door de bocht). mijn favoriet is ud2 (en bodyopus), maar je kan dit effect ook bereiken met dieten als keto, of carbcycling.

velen gebruiken zulke dieten al om te cutten, om het spierverlies te minimaliseren en toch zelfs een heel klein beetje aan kracht en massa te winnen.

ga je echter iets minder diep cutten op je low dagen, en eet je wat meer op je high dagen, dan zal je vetverlies kleiner worden, maar je spierwinst groter. Je kunt over de week gemiddeld dus op onderhoud eten, terwijl je toch droger wordt, maar ook sterker en voller (meer spiermassa).

Lose fat, gain muscle - Iron Addicts Forums
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Houd trouwens wel in de gaten dat een verlaging van je BF% niet per se hetzelfde is als een daadwerkelijk verlies aan vet in kg's.

Comment

omdat je als je zwaarder (spiermassa) wordt het percentage voor een groter aantal kilos vet staat bedoel je? of het percentage omlaag gaat omdat er meer totale massa is maar evenveel vet?

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        het kan heel goed zelfs. met recomposition dieten (aantal dagen cutten afwisselen met aantal dagen bulken heel kort door de bocht). mijn favoriet is ud2 (en bodyopus), maar je kan dit effect ook bereiken met dieten als keto, of carbcycling.

velen gebruiken zulke dieten al om te cutten, om het spierverlies te minimaliseren en toch zelfs een heel klein beetje aan kracht en massa te winnen.

ga je echter iets minder diep cutten op je low dagen, en eet je wat meer op je high dagen, dan zal je vetverlies kleiner worden, maar je spierwinst groter. Je kunt over de week gemiddeld dus op onderhoud eten, terwijl je toch droger wordt, maar ook sterker en voller (meer spiermassa).

Lose fat, gain muscle - Iron Addicts Forums
                        zoals jordy al zegt, bij Bij absolute beginners zou het miss kunnen.
                        Dat zal ook de reden zijn waarom het bij jou ook werkt. .

Maar als je wat langer traint lukt dat niet meer of gaat het veelste langzaam.
                        dan kun je beter cutten en bulken.
                        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by tha man View Post
                          omdat je als je zwaarder (spiermassa) wordt het percentage voor een groter aantal kilos vet staat bedoel je? of het percentage omlaag gaat omdat er meer totale massa is maar evenveel vet?
                          Als je spiermassa pakt gaat je bf% omlaag omdat je gewicht groter word. Vanwege die spiermassa dus. Want je word zwaarder terwijl je vetmassa hetzelfde blijft. De verhoudingen worden dus groter en dus gaat je vetpercentage omlaag. Maar dat is alleen het percentage. Dat betekent dus niet dat je ook daadwerkelijk vet verloren bent in kg's. De verhoudingen zijn alleen veranderd waardoor het wel lijkt alsof je vet bent kwijtgeraakt. Snapje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X