Ecto of endo, thats the question

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ecto of endo, thats the question

Hoe kan je weten of je een ecto of een endo bent? Ik kom dit tegen bij het opmaken van mn carb-cycle. Is een ecto echt iemand met 0% vet of waar kan ik het onderscheid precies maken? Hulp please
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Hoe kan je weten of je een ecto of een endo bent? Ik kom dit tegen bij het opmaken van mn carb-cycle. Is een ecto echt iemand met 0% vet of waar kan ik het onderscheid precies maken? Hulp please
    0% vet kan natuurlijk niet, maar ik heb even een post voor je gevonden, misschien heb je hier iets aan:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/259...tml#post413927

Comment

Onderscheid is fictief.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt, hier heb ik wel iets aan. Ik denk dat ik ook beetje van beide ben, dus ik ga met mn carb cycle gewoon maar op 2700 cals zitten. Al ben ik daar nog niet zeker over, ik train 4x per week en 1x rennen (7 km). Ben 1.95m, 87kg en mn vetpercentage zit denk ik rond de 14 ofzo. Voor de rest ben ik niet echt actief. Zou 2700 dan een goed uitgangspunt zijn?

Comment

carbcycle bulk? carbcycle cut? carbcycle onderhoud? (dat kan allemaal).
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

carbcycle cut

Comment

Ik had mijn behoefte berekend aan de hand van deze website: TMUSCLE.com | Carb Cycling Codex

Hier kwam uit: 3366
              Volgens voedingsbehoefte.nl: 3000

Dus ik weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan. Ik ga 3 weken cyclen dus ik wil wel dat t snel genoeg gaat. Maar moet ook weer niet te weinig eten.

Comment

Als ik aan de hand van jouw gegevens je kcal behoefte moest berekenen, dan kom ik uit op 3100-3200 kcal.

maar komop, 3 weken carbcyclen?
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

te weinig?? Ik zat aan 3-4 weken te denken.

Comment

3-4 weken is idd erg kort. ik zou gaan voor 6-8 weken. in week 7+8 eventueel wat extra cardio invoegen.

hier alvast wat hulp voor je:
                    op high dag je zwaarste training, op medium een iets minder zware training.
                    let wel op dat je tijdens je cut je training volume beperkt. (2/3de van je trainingen tijdens je bulk is een goede maatstaf).

ma: e300, k450, v50/ 3450 kcal (high)

di: e250, k250, v80/ 2720 (medium)

wo: e250, k100, v100/ 2300 (low/rust)

do: e300, k450, v50/ 3450 kcal (high)

vr: e250, k250, v80/ 2720 (medium)

za: e250, k100, v100/ 2300 (low/rust)

zo: e250, k100, v100/ 2300 (low/rust)

gemiddeld: 2750 kcal.

succes
                    Last edited by dynobet; 31-03-2010, 12:39.

Comment

6-8 weken gaat idd mss wel toch wel gebeuren. En what about junken? minimaliseren zoals gewoonlijk? Bedankt voor de verdelingen, ik zal eens wat dingen in excel gaat zetten. Ik dacht eerst altijd dat carb-cycles lastig vol te houden waren, maar wat ik nu zie, dat k 2 dagen heb die met mij overeenkomen als een bulk-dag, zie ik weinig problemen. maandag over een week ga ik eraan geloven, dan ga ik ermee beginnen, wil echt goed droog komen voor de zomer, heb iig al 1 van mijn targets bereikt dit jaar, 100kg deadlift 8x en in de bench, 8x80, hoop wel dat ik geen kracht ga verliezen gedurende deze periode.

Comment

dyno, nog ff vraagje, kan ik nog wat massa pakken en/of wat kracht met dit schema? Aangezien de high dagen, vergelijkbaar zijn met mijn bulk dagen, kan dit mss?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X