Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik koop me kleren altijd expres te groot. Broeken ook. En dan moet ik alsnog om de 2/3 maanden nieuwe halen. Loop tegenwoordig merendeels in trainingsbroeken. Scheelt al een hoop. Draag zowat alleen nog spijkerbroeken als ik moet werken. Daar buitenom gewoon joggingbroeken enzo.
In mijn vrije tijd loop ik ook alleen maar in trainingsbroeken of sport broekjes als het beetje mooi weer is, maarjah naar school kan ik het niet maken om in trainingsbroeken te gaan.
Vinden jullie het niet super irritant dat als je een gave spijker broek ziet noem maar ff een dwars merk van hilfiger of g-star of replay dat die voor geen meter passen.. ??
Oh en mijn boxers leven meestal maar 3 maanden dan zit er al een gat in..
k heb het probleem ook ik had dure broeken en die scheurde ook .
heb nu van c en a de jingler broeken , die zitten goed wijd om mijn benen ookal moet ik 2 maten groter halen.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment