kom niet aan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan kun je de hele dag eten, prima toch

Vreet op je werk gewoon alleen maar, vis, rundvlees en kip (eventueel groente), zoveel mogelijk. Als je opstaat monstershake met wat boterhammen met kipfilet, als je terugkomt monstershake (zelfgemaakt uiteraard), dan trainen, dan ga je vast voer stouwen als je terug bent en in de avond eventueel nog 1x een maaltijd met carbs en eiwitten (je bent 64kg je mag echt wel carbs in de avond) gevolgd door wat kwark/tonijn en wat noten voor je gaat pitten. Moet je echt wel aan kunnen komen

Owh en "never trust a skinny cook"

Dan ga ik dus vanuit dat je van 9-5 werkt in een toko

Anders is het helemaal easy, kun je gewoon hele ochtend en middag kanen en kan je al aan je cals zitten voor je uberhaubt naar je werk gaat. FF toppen met wat vlees op je werk en kabam u wordt breed
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

i know en ben al bezig met ander werk aan het zoeken.
      en ga ook beter opletten op de dingen die ik eet
      toch maar voedingschema maken

Comment

lol hoezo never trust skinny cook ahahahah

Comment

Originally posted by loke23 View Post
          lol hoezo never trust skinny cook ahahahah
          Is een gezegde, skinny = weinig eten = weinig snacken = weinig proeven in de keuken = minder lekker eten

GA NOU DIE FUCKING STICKIES LEZEN IPV JE EIGEN TOPIC
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

okejjjjjjjjj ga nu doen sticky lezen

Comment

/thread
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X