Vraagje Benen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje Benen

Beste bodynetters,

Ik had een vraag:

Ik voetbal op een redelijk niveau en ben erg snel, nu mag k toch wel zeggen dat ik een goed bovenlichaam heb gekrege maar ik heb nooit echt mijn benen getraind, ik ben altijd bang dat als ik de benen train dit ten koste kan gaan van mijn snelheid omdat mijn benen groter en zwaarder zullen worden.

Echter zie ik profvoetballers op TV wel vaker de benen trainen mijn vraag was dus is het verstandig om de benen te trainen aangezien ik doe voetballen.

Mvg Sten Venrooij

tja kwestie van je conditie dan weer bijspijeren lijkt me.
    maatje van me voetbalt ook veel en is vrij goed. heeft wel huge bovenbenen. is wel nice en over zijn snelheid en conditie maar niet te spreken

Comment

Benen trainen komt je ten goede
      Je schot zal vele mate harder worden, ook na een actie van 50 meter kan je de bal nog extra kracht meegeven.

Comment

Harder schot hoef ik echt niet is hard zat :P

Ik wil puur wete of ik er langsamer van wordt. als ik erover na denk denk ik dat je er langsamer van wordt maar ik snap niet dat al die profs wel veel benen trainen dan.

Ltr

Comment

dan ga je op 12 herhalingen zitten
          dan zit je beetje tussen kracht en spierconditie in

Comment

Denk dat je al deze adviezen al kan negeren.

Zoek eens wat over Joe DeFranco, die traint rugbyers en basketballers etc, ook op snelheid.
            Groeten

Comment

explosief trainen
              jump squats , spring lunges.
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Je kan ook explosief trainen zonder een bizarre klap aan je knieën te geven
                Groeten

Comment

haha niemand heeft dus echt ervaring hiermee of weet wat ik precies moet doen want de meningen verschillen nogal:P miss eens een mailtje sturen naar een cios opleiding of een sportaccedemie ofzow haha.

Gr

Comment

Ik ben zelfs sneller geworden van squaten.
                    gewoon squaten dikke benen krijgen en dan erbij voetballen.
                    Doet het echt goed voor mij.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Zou eerder een mailtje sturen naar een fitnesstrainer van bepaalde sportclubs.
                      Bijvoorbeeld die van een eredivisieclub, eventueel Ruud Gransier (Dr Strong van DBB), hij is inspanningsfysioloog van MVV Maastricht.
                      Groeten

Comment

Je word alleen langzaam als je traint als een slak. Train je benen gewoon explosief. Lekker squatten en leg pressen. Zul je zien dat je er alleen maar meer voordelen uithaalt. Grotere schopkracht, verbeterde sprintsnelheid en dat soort dingen. Ow en geloof me, wil je zoiets echt uitzoeken dan is cios niet de place to be.
                        Last edited by jordy; 26-04-2010, 21:34.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

schopkracht uit je bovenbenen? Yeah right
                          Groeten

Comment

Vergeet de hamstrings niet te trainen, als je quads sterker worden moeten je hamstrings mee sterker worden, zal je sneller kunnen lopen want dat is een van de hoofdtaken van de hamstrings.

Comment

Joe DeFranco raadt leg curls af tijdens het seizoen vanwege de blessuregevoeligheid.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X