De schijf van misleiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De schijf van misleiding

Voor degenen onder ons die zich vervelen en ook een gouden windei willen uitreiken naar een van de voedingsartikelen die in het tv programma "Kassa" zijn behandeld is dit: De schijf van misleiding
    de website waar je moet zijn.
    Ongelooflijk hoe producenten zoals Mona, Unilever, Bertolli en Campina de consumenten voorliegen over hun producten! Ze verdienen allemaal een gouden windei.
    Mijn eigen stem is naar Active O2 gegaan. Wat een BELACHELIJK product is dat zeg!
    Geniet, en drink met maten!

Gestemd op Knorr Vie.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Gestemd op Knorr Vie.
      Dat is idd ook zo'n "gezond" product dat de nominering meer dan verdiend heeft!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zat nog te twijfelen tussen Knorr Vie en Danone Actimel.

Ben het met je eens dat dat zuurstofwater een onzinproduct is, maar mijns inziens toch niet de grootste misleiding.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

actimel hiero. En ik had al wel zo'n vermoeden dat dat sourcy ook gewoon 1 grote nepperij is. En sommige mensen die ik ken blijven maar beweren dat het zo goed is en natuurlijk... right...

Comment

Gestemd op Knorr Vie.
            Het is allemaal bullshit, maar korr vie wordt volgens mij het vaakste als echt gezond gezien.

Comment

dergelijke discussies ga ik niet eens meer aan, heeft toch geen zin krijg je alleen maar commentaar dat je alles denkt te weten en dat je geen gelijk hebt.

gestemd op Danone Actimel

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Gestemd op Knorr Vie.
                Het is allemaal bullshit, maar korr vie wordt volgens mij het vaakste als echt gezond gezien.
                My thoughts exactly. Plus het vaakst gebruikt als vervanging van...

Comment

mijn stem gaat uit naar yacult daar zitten veelste weinig bacterien in om werkzaam te zijn.

Comment

Beetje jammer alleen dat yakult niet genomineerd is .

Comment

Ik mis:
                      - kellogs special k, die met het lijnen verbonden wordt
                      - ontbijtkoek, die elke dag mag
                      - Nutella, dat bij een evenwichtig ontbijt hoort (55% suiker, yeah)

Comment

Het draait tegenwoordig toch alleen maar om het geld, gezondheid telt niet meer mee.
                        Er wordt zoveel geknoeid met voeding, vind het drm ook niet gek dat mensen allerlei ziektes krijgen.

Weet het uit eigen ervaring wat betreft voeding en knoeien.

Comment

ik vind wel dat deze hiertussen had moeten staan!
                          maar in dat geval ga ik toch voor knor vie(ben zelf dus ook al meerdere keren in dit product getrapt).

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                            mijn stem gaat uit naar yacult daar zitten veelste weinig bacterien in om werkzaam te zijn.
                            Je kunt gewoon het product nog aanmelden zover ik het kan zien.

Comment

ik heb gestemd voor actimel
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X