Fitness Seller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness Seller

Dit topic is niet bedoeld om te haten en Fitness Seller in een negatief daglicht te zetten, maar ik wou het toch graag even kwijt.

Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik (ja nog steeds:P) met mijn homegym bezig. Nu heb ik op 18 maart een powerrack besteld bij Fitness Seller met vooruitbetaling. Hij is dus al betaald. Ondertussen is het al 21 mei, meer als 3 maanden later dus en ik heb hem nog steeds niet. Je zou dus kunnen begrijpen dat ik daar toch wel enigzins geirriteerd over ben.

Nu is het volgende het geval.
    Toen ik de bestelling plaatste werd mij vermeld dat de verwerkingstijd wat langer kon duren i.v.m verhuizen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee. Dat kan gebeuren. Een aantal weken langer wachten als normaal vind ik niet zo heel erg. Maar, het zou dus oplopen tot zo'n 3 weken. Ondertussen wacht ik dus zoals gezegd al 3 maanden. En begin het toch best wel beu te raken. In de tussentijd heb ik ook nog een e-mail gestuurd en geinformeerd over de bestelling. Ook dit is al meerdere weken geleden en ik heb er totaal niets over gehoord. Geen reactie, niks. Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon een beetje asociaal en klant onvriendelijk, gezien zij mij van dienst zouden moeten zijn in mijn ogen.

Nu wou ik vanavond toch maar eens een telefoontje plegen, maar ze waren blijkbaar na vijven gesloten. Moet dus wachten tot maandag, maar dan zullen ze ook wel dicht zijn. En van dinsdag tot vrijdag ben ik op kamp dus kan ik ook niet bellen.

Nu ken ik iemand die ooit eens een leg extension heeft besteld bij Fitness Seller en hij had daar schijnbaar ook 2 maanden op moeten wachten.

Nu mijn vraag aan jullie, wat denken jullie dat ik het beste kan doen?
    Zou ik misschien kunnen regelen dat ik wat korting krijg gezien de manier van handelen?

Ik vind het gewoon een beetje onbeleefd om iemand zo lang te laten wachten terwijl die al betaald heeft en dan ook nog eens niets laten weten.

@Lauran, Falstyr en andere homegym owners: Hebben jullie ook spullen van Fitness Seller? Zo ja, hoe lang moest je daar op wachten? Want ik zou ondertussen toch wel graag een keer m'n powerrack willen hebben.
    Owner of the Iron Playground.

Het schijnt dat er nogal wat mensen in jouw situatie zitten;
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/fitness-seller-nl-120446/index140.html

Ik denk overigens niet dat je korting kan bedingen, er zal je waarschijnlijk aangeboden worden om het betaalde bedrag terug te storten.

Comment

Wat ik besteld heb bij fitness seller is dit: dipriem en kettlebells.

Zowel de kettlebells als de dipriem werden optijd bezorgd.

Het nadeel aan de bestelling van de kettlebells was: Ik kreeg een kist vol met kettlebells en die kettlebells waren in doosjes verpakt, een aantal van die dozen in die kist waren helemaal kapot en aan stukken. Als gevolg daarvan was er 1 kettlebell beschadigd, er is wat (lak of hoe heet dat spul?) af.

Maargoed nu ben ik niet kinderachtig, maar ik heb het wel even laten weten aan fitness seller.
      Dat vond ik er dus niet netjes aan en zo hoort het ook niet, das makkelijk zat.
      Verder had ik er geen problemen mee.

Alles was vooruit betaald.

Als je volgende week nog niks binnen hebt, dan denk ik dat het verstandigste is dat je er zelf even achter aan belt. Zou eerst de reden willen weten wrm het zo lang moet duren en daarna pas over korting praten mocht het een slechte reden.

Comment

Jordy, zeker balen joh dat je zolang moet wachten, beetje absurd zeg 3 maanden al.

Ik bestel zelf ook daar, mijn power rack had ik toch wel binnen 2 weken hoor, alleen de Powertec leverage squat/calf duurde iets van 4 weken, doordat ze met verhuizing enz. bezig waren, maar alles netjes ontvangen.
        De service is tot nog toe prima, had na een aantal maanden 2 kapotte dingen, even gebeld, en binnen 1 week nieuwe gekregen.

Vervelende van jouw verhaal is dat je al betaald heb, zou zeker bellen.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Holy shit, ik ben inderdaad niet de enige. Punt is alleen dat m'n geld niet terug wil, wil gewoon dat verdomde powerrack :P Als ik nu m'n geld terug vraag zou ik een andere moeten bestellen ofzo en dus weer wachten. Schiet ook niet echt op.

Comment

Alles vooruit betalen? In crisis tijden word dat ernstig afgeraden. Had je niet een voorschot oid kunnen betalen. Als er iets gebeurt met dat bedrijf ben je al je geld kwijt. Dindsdag ochtend gelijk gaan bellen.
            als je dan word afgescheept, bel je woendsdag weer en dan donderdag 2x en vrijdag 3x totdat ze je helemaal zat zijn en je serieus nemen.

Dit is gewoon onbeschoft wat dat bedrijf flikt.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by henk_a View Post
              Het nadeel aan de bestelling van de kettlebells was: Ik kreeg een kist vol met kettlebells en die kettlebells waren in doosjes verpakt, een aantal van die dozen in die kist waren helemaal kapot en aan stukken. Als gevolg daarvan was er 1 kettlebell beschadigd, er is wat (lak of hoe heet dat spul?) af.

Maargoed nu ben ik niet kinderachtig, maar ik heb het wel even laten weten aan fitness seller.
              Dat vond ik er dus niet netjes aan en zo hoort het ook niet, das makkelijk zat.
              Verder had ik er geen problemen mee.

Alles was vooruit betaald.

Als je volgende week nog niks binnen hebt, dan denk ik dat het verstandigste is dat je er zelf even achter aan belt. Zou eerst de reden willen weten wrm het zo lang moet duren en daarna pas over korting praten mocht het een slechte reden.
              Ze moeten gewoon zorgen dat het in orde is, punt uit. Al zou ik me om wat lak verder niet echt druk maken. Was misschien handiger geweest als ik eerder had gebeld want ze zijn alleen doordeweeks beschikbaar van ma t/m vr en tot 17 uur. Zaterdags en Zondags zou je dus niet kunnen bellen. Maandag kan waarschijnlijk ook niet vanwege de pinksteren. En di t/m vr aanstaande ben ik op schoolkamp. Dus dan zou ik vrijdag ff moeten bellen, wat ik inderdaad ook ga doen.

Originally posted by Tonic View Post
              Jordy, zeker balen joh dat je zolang moet wachten, beetje absurd zeg 3 maanden al.

Ik bestel zelf ook daar, mijn power rack had ik toch wel binnen 2 weken hoor, alleen de Powertec leverage squat/calf duurde iets van 4 weken, doordat ze met verhuizing enz. bezig waren, maar alles netjes ontvangen.
              De service is tot nog toe prima, had na een aantal maanden 2 kapotte dingen, even gebeld, en binnen 1 week nieuwe gekregen.

Vervelende van jouw verhaal is dat je al betaald heb, zou zeker bellen.
              Leverage werd nageleverd dan?
              Reden dat ik vooruit betaald heb is omdat dat goedkoper was. Ben nog maar student dus vandaar. En in tegenstelling tot de meeste gasten van mijn leeftijd die allemaal een auto kopen van hun geld bouw ik m'n eigen gym.

Comment

je bent niet de enige. ik heb me Belt en Magnesium nog steeds niet binnen. Had het begin april besteld :S

Keer daar voor had ik wat schijven en kabel station besteld. Week later hadden ze het willen leveren. Maar er was gezegd dat ik gebeld zou worden voor een afspraak. Dus ik werd gebeld dat het busje voor me deur stond terwijl ik op me werk zat. Dus gebeld om alsnog een fatsoenlijke afspraak te maken en een week later kreeg ik het opnieuw.

Ik bestel nooit meer wat bij hen. vind het zeer amateuristisch overkomen. Helisport heeft ook af en toe problemen, maar zij informeren je er beter over. En meestal is het bij hen vandaag besteld en morgenochtend al gebeld worden voor levering. Bij wijze van, want 1x heb ik bij hen ook 2-3 maanden moeten wachten. Dat vond ik toen gelukkig nog niet erg.
                Last edited by Falstyr; 21-05-2010, 22:45.

Comment

Heb dacht ik inderdaad ook wel eens verhalen gehoord over dat mensen mensen spullen besteld hadden en het gewoon voor de deur gedumpt werd zonder dat ze er vanaf wisten en het verder maar zelf uit moesten zoeken. In hoe verre dat klopt kan ik natuurlijk niet helemaal duidelijk zeggen. Maar probleem is ook dat er buiten Heli Sports en Fitness Seller niet echt veel over blijft wat betreft kwalitatieve training gear. Dus bestellen moet sowieso wel bij 1 van die 2. Of je zou misschien in het buitenland moet bestellen, maar dan heb je volgens mij nog net zoveel gedoe. Wat een k*t gezeik.

Effe wat anders trouwens, welk kabelstation heb je dan?
                  Last edited by jordy; 21-05-2010, 22:56.

Comment

Helemaal met Ashley eens!
                    Ik vind zowieso dat ze je ergens mee regemoet moeten komen, of een korting of iets extras om het goed te maken.
                    Als het een goed bedrijf is doen ze dat uit hun zelfs.
                    Ook zou ik deze dagen kijken of je iets gelijks ergens anders kan kopen en als je je niet tegemoed willen komen me geld terug eisen en daar kopen wat je gevonden hebt.

Comment

fitness seller

Ga eens naar dutchbodybuilding.com daar zitten ze geregeld (ze zijn daar sponser van) en dan moet je naar de reviews toe en leg je zaak daar maar eens voor.

Comment

Bump,

Hoe is dit afgelopen ben wel benieuwt.
                        Mind is everything.

Comment

Ik ben ook benieuwd hoe het afgelopen is.
                          In januari ben ik van plan om een Barbarian Powercage te bestellen met Lat station en bench.
                          Zo'n verhaal met zeer trage levering moet ik niet hebben.

Comment

Volgens mij zit het bij fitness seller zo dat als ze hem maar op voorraad hebben dat het dan wel goed komt binnen een week maar als ze hem neit op voorraad hebben kan het lange tijden duren.
                            En zoiezo ze zijn een tijdje geleden verhuis dus toen is er een grote achterstand qua levering opgebouwd.

(Heb laatst een keer hun topic doorgelezen op DBB)
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Inmiddels staat het rack al een tijdje in mijn schuur en wordt hij natuurlijk met veel plezier gebruikt.

Heb er ruim 3 maanden op moeten wachten, maar zoals lauran al aangeeft had ik gewoon pech dat ik precies in die periode bestelde omdat 1. het rack hoogstwaarschijnlijk niet op voorraad was en 2. omdat ze aan het verhuizen waren.

Afgezien daarvan vind ik wel dat ze dat van te voren kunnen laten weten, zodat je er van op de hoogte bent en je niet constant in spanning zit te wachten. Had toen nog een mailtje gestuurd om te vragen hoe het er voor stond, maar daar heb ik nooit een reactie op gehad. Dat vond ik dus ook ronduit onbeleefd.

Maar goed, alles is goed gekomen, hij staat er nu en daar gaat het uiteindelijk om. Vind het een prachtig rack en ben er super blij mee, zeker geen spijt van dus. Denk dat ik er nog lang plezier van ga hebben. Voordeel is dat het jarenlang mee gaat en je dus niet om de paar jaar een nieuwe hoeft te kopen. Mocht ik dus op mezelf gaan wonen kan ik het in principe gewoon weer mee nemen. (wel eerst ff uit elkaar halen:P)

Ik hoop een duidelijk antwoord gegeven te hebben op je vraag.

Zie http://forum.bodynet.nl/algemeen/331...n-homegym.html (wel al verouderd hoor ondertussen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X