Fitness Seller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dank je Jordi dat is inderdaad een duidelijk antwoord op mijn vraag.
    Ik heb al eens een paar vragen via de mail aan FS gesteld en kreeg daar telkens direct antwoord op.
    Het lijkt er op dat jij gewoon pech hebt gehad. Het is wel slechte reclame en het had mij bijna afgeschrokken.

Comment

Originally posted by lebikkel View Post
      Dank je Jordi dat is inderdaad een duidelijk antwoord op mijn vraag.
      Ik heb al eens een paar vragen via de mail aan FS gesteld en kreeg daar telkens direct antwoord op.
      Het lijkt er op dat jij gewoon pech hebt gehad. Het is wel slechte reclame en het had mij bijna afgeschrokken.
      Lijkt mij ook dan. Op mijn vraag heb ik nooit antwoord gehad. Maar goed, ik hoop dan maar voor jou dat jij het inderdaad beter getroffen hebt.

Weet je al welke cage je gaat bestellen?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Nog niet 100% zeker omdat ik twijfel tussen de Barbarian of PowerTec cage incl. bench, Lat station en halterset. Qua prijs ontlopen ze elkaar nauwelijks.
        De frontsteunen op de Barbarian cage lijken mij heel handig en de houders op zijkant van de Powertec bench lijken mij weer onhandig. De Barbarian oogt meer solide maar dat kan je op een foto niet goed beoordelen. Jammer weer dat de bijgeleverde bench geen leg extension/curl uitbreiding ondersteund.
        Mijn lengte is 1.93m dus moet alles op de cage wel groot bemeten zijn en niet dat ik mijn telkens mijn hoofd ga stoten tijdens de diverse oefeningen.
        Ik heb nog even voor het januari is.
        Het spul komt in een redelijke grote kamer te staan samen met een fiets en crosstrainer voor de warmup en evt. cardiodagen. Bekleding op de muren: spiegels (prima tip om bij Ikea te halen), lcd tv aan de wand, ghettoblaster en posters voor de motivatie.
        Ik zit nog wel met veel vragen maar ik heb nog genoeg tijd om deze beantwoord te krijgen en weet ook dat mijn fantasie de enige beperking is voor alle oefeningen die mogelijk zijn met wat vrije gewichten, een bench en powercage.
        Voornaamste redenen om een thuisgym te starten:
        Drukte en wachttijden op de sportschool.
        Geen zwetende, beter wetende, arogante enz enz enz mensen.
        Eigen keuze van muziek.
        Trainen als ik dat wil.

Groet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X