stelling!BodyBuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stelling!BodyBuilding

BodyBuilders zijn vaak onzeker over hun zelf en trainen om dit to compenseren?

http://forum.bodynet.nl/algemeen/380...mpenseren.html

Heb ik niet zo lang geleden al eens een kluchtentopic over gemaakt.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

oke zie ik net maar deze is toch net iets anders.

Comment

wtf...

Nee, bodybuilders zijn mensen die zijn gaan trainen uit hobby of omdat ze een doel voor ogen hadden en verslaafd werden aan de gains!

tenminste bij mij is dit het geval en bij veel mensen in mijn omgeving ook.

Comment

ligt aan de persoon in kwestie.

Comment

Originally posted by STYLO View Post
            BodyBuilders zijn vaak onzeker over hun zelf en trainen om dit to compenseren?
            Niet persé.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Ik heb een enorme grote gespierde pik.
              En daarom is het voor mij raadzaam om mijn lichaam ook in de juiste context te krijgen zodat alles proportioneel goed op elkaar is afgestemd.

Comment

Iedereen is ontevreden over iets, persoonlijk ben ik niet eens erg ontevreden met mijn uiterlijk, maar het is iets wat je zelf in de hand hebt en met een beetje inzet positief kunt veranderen. BB' ers zijn gewoon mensen die wat doen aan iets waar je ontevreden mee zijn, ipv dat ze zeggen dat het aan externe factoren ligt.

Iedereen die het doet een onzekerheid te maskeren komen er vanzelf wel achter dat het nou een maal niet zo werkt.

Doet me denken aan de aannames dat BBers vaak puur voor de chicks trainen, wat in eerste instantie niet eens heel erg raar lijkt. Als je je echter bedenkt hoe enorm je af moet zien op sommige dingen, bedoel als ik voor me 18e rep op widowmaker atg squats doe en je denkt dat je net jezus hebt zien breakdancen op een stationairy bike, dan is er geen vrouw in de wereld voor wie ik wederom een rep eruit ga grinden in helse pijnen, zit gewoon een kronkel in onze hersenen
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik doe het niet om dingen te compenseren, maar aangezien ik er een beter fysiek mee hoop te krijgen en aangezien ik denk ik soort van verslaafd ben aan de endorfine die vrijkomt bij sporten. Verder geeft het me een kick om alles uit me te halen bij krachttraining.
                  "Straight outta gym"

Comment

Waarmee het begint kan van alles zijn - onzekerheid over uiterlijk, krachtwinst(wat over gaat op bbing doordat dat toch vetter is), voor de chicks e.d.

Maar ik durf te wedden dat wanneer je er eenmaal mee bezig gaat de reden(en) niet meer uitmaken en het gewoon een verslaving is.
                    Still shrinking.

Comment

Ben begonnen uit onzekerheid, ik moet zeggen dat het me ook echt wel heeft geholpen om meer zelfvertrouwen te krijgen.
                      In de loop van de tijd is het gewoon steeds leuker geworden en ben ik verslaafd geraakt

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                        Waarmee het begint kan van alles zijn - onzekerheid over uiterlijk, krachtwinst(wat over gaat op bbing doordat dat toch vetter is), voor de chicks e.d.

Maar ik durf te wedden dat wanneer je er eenmaal mee bezig gaat de reden(en) niet meer uitmaken en het gewoon een verslaving is.
                        Tis niet eens een verslaving, het is een gewoonte. Vrijdag is benendag van 21.00, tis geen; er is een leuke film op tv, we gaan uit eten, we moeten wasjes draaien, verbouwen, slapen of studeren of vergaderen nee vrijdag is benendag en daarmee basta.
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Eerst wou ik het doen voor de 6pack en wat sterker te worden.
                          Al snel na een aantal maanden vond ik het een heerlijk gevoel dat je elke keer weer net iets sterker bent en dat werd een kick/verslaving van me.
                          ik voelde me zo goed als ik uit de sportschool liep dat ik het gevoel kreeg dat ik alles aan kan/kon.

Ooowhja compenseren: ik heb 8cm tja dat moet gecompenseerd worden.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            Ooowhja compenseren: ik heb 8cm tja dat moet gecompenseerd worden.
                            Autch .
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Toen ik 21 was trainde ik om chicks te versieren....met succes.
                              Nu ben ik te oud om het voor de chicks te doen.....nu doe ik het voor mezelf. Bejaarde vrouwen vinden andere dingen belangrijker
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X