Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hoop er natuurlijk ook vrouwtjes mee te lokken uiteindelijk. Doen de meeste dat niet rond de 20? Hoewel ik daar nog wel even vanaf zit met mijn 17 lentes
Hmm zal het onthouden mocht ik op vrouwenjacht gaat als ik bejaard ben. Bingo..
Mijn reactie ook even, al train ik niet voor bodybuilder.
Ik ben eigenlijks niet begonnen met trainen voor mijn uiterlijk, niet omdat ik toen al over het lichaam van een griekse godheid beschikte, maar omdat kracht mijn doel was.
Ben dus begonnen met trainen om sterker te worden, de uiterlijke veranderingen waren mooi meegenomen, maar zeker niet mijn doel.
Tja, toen ik begon was ik wel onzeker. Maar dat had ook gewoon met de leeftijd en het puberen enzo te maken. Het ging ook niet van de 1 op de andere dag. Meer een soort proces waar ik vanzelf in gerold ben. En nu kom ik er niet meer uit.
Hoeft niet perse, toen ik begon was ik tonnetje rond dus onzeker over mezelf. Toen gewoon naar sportschool gegaan om af te vallen. Ook goed gelukt. Nadat ik beetje met dumbells en stangen ging ' kloten is het gewoon een verslaving geworden. Net als school of werk, je pakt gewoon uit je zelf de fiets zonder na te denken.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment