S-vormige ruggenwervel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S-vormige ruggenwervel

hier heb ik een vraag aan jullie?
    mijn ruggelwervel heeft een s vorm. k heb het zo sinds dat k klein ben.
    maar k wilde vragen of k dat door te traine zou kunnen verbeteren.

kyfose? of lordose?
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Je hebt dan Scoliose.
      Misschien even langs een fysiotherapeut gaan of even googlen voor wat oefeningen.

Comment

ah frontaal vlak s
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
          kyfose? of lordose?

het gaat bij mij meer om het kyphose maar lordose heb k ook wel een verkromming tenminste iets erger dan normaal

Comment

maar zou k niet door bepaalde trainingen van bepaalde spiergroepen beter en rechtop kunnen blijven

Comment

kzou je graag willen helpen maar ik ben maar een 1ste jaar fysio, en we hebben dit maar beperkt gezien, sorry

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                kzou je graag willen helpen maar ik ben maar een 1ste jaar fysio, en we hebben dit maar beperkt gezien, sorry

hmm toch bedankt

maar zou je het alsnog willen vragen aan mensen die er wel verstand van hebbe, dat je misschien later mij kan helpe.

Comment

Originally posted by recepY View Post
                  hier heb ik een vraag aan jullie?
                  mijn ruggelwervel heeft een s vorm. k heb het zo sinds dat k klein ben.
                  maar k wilde vragen of k dat door te traine zou kunnen verbeteren.
                  Ik zou dat bespreken met een ostiopaat en/of cesartherapeut. Die kunnen je precies vertellen waar je op moet letten. Voor je het weet ligt je rug compleet in de vernieling en dat zou jammer zijn.

Door de s-vorm zijn je spieren al veel aan het compenseren. Door te trainen kun je ze dus flink overbelasten.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X