Iedereen lezen ajb!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deze en dus Niels789.

Comment

Het zit mij het meest dwars dat iemand je naam te grabbel gooit (niet over nagedacht had hij gezegt overigens).Ik had dit ook wel zo kunnen laten maar wil dit opgelost hebben en laten weten dat ik zo niet ben.

Comment

Het enige wat ik hierover nog te zeggen heb is dat ik het vreemd vond dat twan nu pas zijn "echte" emailadres zou gebruiken om hem te registeren en dan voor zo een dom account terwijl hij zogezegt al 3 account heeft? Waarom dan net deze met zen echte naam?

Ik kon dit niet in het vorige topic meer posten omdat het al gesloten was voor ik terug online kwam
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Denk dat jou "goeie" naam toch niet meer te redden valt .
          Mind is everything.

Comment

IMMORTAL en STYLO hebben zich beide op het zelfde IP-Adress aangemeld, op wat voor een pc zit je nu dan, STYLO?

Comment

Ik heb de koppen bijeen gehaald vorige week en er waren nog 3 mensen actief op BN op de pc van de zaak.

Comment

Kijk, dit is hoe ik het zie: als bedrijfsleider ben je verantwoordelijk voor je bedrijf en de werknemers. Maakt één van die werknemers een fout, dan draag je de gevolgen daarvan als bedrijfsleider.
                @ ketIF

Comment

Originally posted by STYLO View Post
                  Ik heb de koppen bijeen gehaald vorige week en er waren nog 3 mensen actief op BN op de pc van de zaak.
                  Is het ip-adress '86.93.243.186' ?

Comment

tja je moet eigenlijk wel toegeven dat ik het goed gezien had , ach ja van mij mag je blijven maar denk dat dat niet aan mij is.

gr janjaap

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                      Kijk, dit is hoe ik het zie: als bedrijfsleider ben je verantwoordelijk voor je bedrijf en de werknemers. Maakt één van die werknemers een fout, dan draag je de gevolgen daarvan als bedrijfsleider.
                      Zoals ik het nu begrijp is Twan geen werknemer van Niels of begrijp ik het verkeerd?

Comment

Ik zit nu op de de laptop van de zaak ik heb nu storingsdienst.
                        Kan je mijn naam weer deblokkeren zodat we weer met vertrouwen verder kunnen?
                        Mijn naam redde is geen probleem als de mensen me kennen weten ze voldoende gelukkig zijn die er wel die weten dat dit niet van mij opkomt enz.
                        Begrijp dat ik me moet verdedigen ik open zelf weer wat maar ben dit wel een beetje beu allemaal.

Comment

Waarom zit iedereen daar tijdens z'n werk op bodynet ?
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Het bedrijf waar dit dus is gebeurt is niet mijn bedrijf en ben hier dus geen bedrijsleider van.
                            Mocht een werknemer van mij dit flikken is het linea rekta naar huis en nooit meer terug komen.

Comment

ik heb geen idee misterfit kan alleen zeggen dat die Twan de boosdoener is.

Comment

In ruil voor een korting van 80% op alle producten wil ik er wel eens over nadenken...
                                Ik denk dat je best een pm naar 1 van de mods stuurt en het er met hen over hebt.
                                @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X