Te moe om te trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te moe om te trainen

Hebben jullie dat ook soms, dat jullie zo moe zijn zelfs na een weekend goed slapen dat je bv maandag zo moe bent dat je niet kan gaan trainen of gaan jullie dan toch nog trainen? Ik had dit vandaag

Ja, flinke cap caffeine erin en gaan
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

goeie muziek en goeie opwarming helpen bij mij. dan loop ik eerst wat ofzo..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

mijn benen moeten eraf liggen wil ik niet gaan, moe of niet moe. Maar heb je dit altijd na het weekend? of is dit voor het eerst?

anderzijds als je lichaam aangeeft dat het niet gaan moet je ook niet gaan. rust is ook heel belangrijk.

Comment

Heb ik soms al gehad ik denk dat ik mss te hard train en niet genoeg of te weinig rust soms doordat ik slecht slaap soms

Comment

Dat heb ik ook vaak ja.. wat helpt is gewoon zsm je tas klaarmaken en gaan. Als je in de gym bent ben je weer actief.. ik gaap wel continu tijdens kt, terwijl ik op sommige dagen helemaal niet moe ben.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Domenique View Post
              Heb ik soms al gehad ik denk dat ik mss te hard train en niet genoeg of te weinig rust soms doordat ik slecht slaap soms
              slecht slapen doe ik ook wel eens maar als ik smorgen mijn KH ontbijtje heb gehad knal ik de wereld in en dat terwijl ik de hele dag moet sjouwen met zware dingen. na het werk ben ik natuurlijk moe maar ik ga dan evengoed trainen.

Echter kan hij bij jouw ook door voeding komen. heb je een voedingsschema? en hanteer je die ook in het weekend?

Comment

Tijdens het weekend soms wat moeilijker mr tis echt niet dat ik moe ben zo vaak ...dit jaar mss 3 keer voorgevallen maar door de week is mijn voedingsschema PERFECT !

Comment

Hier heeft iedereen wel eens last van.
                  Kan me herinneren dat ik hier veel last van had in het begin, wat later minder word.
                  Een werkende preworkout doe bij mij vaak wonderen.
                  Misschien eens proberen
                  Mind is everything.

Comment

Zoals Crack of Kre-alkalyne bedoel je resike?

Comment

Tijdens het weekend soms wat moeilijker mr tis echt niet dat ik moe ben zo vaak ...dit jaar mss 3 keer voorgevallen maar door de week is mijn voedingsschema PERFECT !
                      dan zou ik me er niet te druk om maken. het is niet om niet te gaan trainen als je heel moe bent.

Echter laat het er niet insluipen want dan kan men snel zeggen als men wat moe zijn dat ze morgen wel gaan, maar morgen is morgen weer morgen als je weer moe bent . Snap je?

Comment

hoi domenick,
                        ja heb dat soms als ik een goed gezopen heb int weekend, dan heb ik maandag ook probleme
                        Naar het schijnt is alcohol ook enorm energie rovend

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Dat heb ik ook vaak ja.. wat helpt is gewoon zsm je tas klaarmaken en gaan. Als je in de gym bent ben je weer actief.. ik gaap wel continu tijdens kt, terwijl ik op sommige dagen helemaal niet moe ben.
                          heb je dan misschien een laag bloedsuikergehalte, omdat je gaapt?

Waarom geeuwen wij? - Wellness - Gezondheid - Plusmagazine.be

@ alcohol je bent zo kapot moe, omdat je lichaam waarschijnlijk een vochttekort heeft opgelopen van het vele alcohol en dat verklaar je symptonen van mogelijk overmoeidheid.
                          "Straight outta gym"

Comment

Nah nee, eigenlijks sta ik altijd strak van de energie.

Maar natuurlijk heeft iedereen weleens sporadisch van die dagen ertussen zitten.
                            Ik kijk zelf altijd even terug in de tijd, meestal zijn het bij mij een aantal factoren bij elkaar die het veroorzaken. Kan bv met sporten te maken hebben, drukke dag, noem maar op.

Comment

Zoals Crack of Kre-alkalyne bedoel je resike?

Iig iets waar caffeine is zit .
                              Er is natuurlijk geen garantie dat het werkt voor jou aangezien iedereen anders reageerd op verschillende supps.
                              Crack werkt bij mij erg goed.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X