Dutje na het trainen..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dutje na het trainen..?

Nja het naam zegt et al
    maakt het wat uit als je een dutje doet na traine ?(traine, eten en vervolgens een dutje doen) groei je meer of minder of maakt et helemaal niets uit :?

en stomme vraag mischien, maar er werd mij verteld in men vorige topic om whey juist te neme voor het trainen. Zijn er meerdere die dat ook doen ?

goede vraag, geen idee

Comment

ik neme ook whey voor het trainen
      verder als ik de kans krijg doe ik powernapje. niets mis mee. geeft je weer ff de tijd om op te laden.

Comment

Originally posted by Vigrex View Post
        en stomme vraag mischien, maar er werd mij verteld in men vorige topic om whey juist te neme voor het trainen. Zijn er meerdere die dat ook doen ?
        Je zou jezelf niet moeten reflecteren aan wat anderen doen, je zou beter zelf op onderzoek kunnen gaan over het "waarom" wat je geadviseerd wordt.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Lijkt me dat je dat jezelf snel aanwent, en niet meer zonder kan. Dat het in je ritme zit.
          Dan is er altijd een kans dat het (al dan niet onbewust) je nachtrust beinvloed? Aangezien je bij je nachtrust wel in de rem slaap komt, en bij een dutje niet, heeft je nachtrust veel meer invloed op je herstel lijkt me.

Comment

Ik heb wel eens vaker bodybuilders gesproken die tussen de middag een uurtje slapen. Ze zweren er bij. Maar goed, die gasten hebben een uitkering of part-time werk. Ik heb geen tijd om tussendoor te gaan liggen pitten. Ik weet natuurlijk niet hoe het met de topicstarter zit, maar ik zorg gewoon dat mijn nachtrust minimaal 8 uur is. Dat lijkt me al voldoende.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Je zou jezelf niet moeten reflecteren aan wat anderen doen, je zou beter zelf op onderzoek kunnen gaan over het "waarom" wat je geadviseerd wordt.
              Nja volgens was jij gene die dat heeft gezegd in men vorige topic, whey neme en vervolgens traine zo dat na de training je lichaam het eiwitte gelijk opneemt ofzo ??

En over dat dutje na training, het heeft dus geen effect op je massa groei ?( je groeit er nie sneller van ofzo?)

Comment

Kerel als jij wil pitten nadat je gegeten hebt dan doe je dat toch. Vind het zelf heel relaxt smiddags ff plat te gaan en als ik er tijd voor heb doe ik het dagelijks. Helaas is dat niet altijd zo en is het meer een luxe. Als jij elke dag 1 uur meer slaapt dan normaal, ja dan heeft dat positieve invloed op je massa. Ben er overigens niet van overtuigd dat REM slaap noodzakelijk is voor herstel m.b.t. spiergroei of in het algemeen. Zou betekenen als je iemand elke keer net voor REM fase wakker zou maken deze niet zou herstellen. Afgifte GH was niet gelinked met REM sleep cycles geloof ik.

Overigens is er enige nadeel op het feit dat als je het niet consequent kunt doen je ritme er flinke klappen van krijgt. Dagelijks pitten om 4 uur is heerlijk, kom je er om 3.55 achter dat je nog een vergadering hebt over 10 minuten en je mist je siesta, dan ben je goed verkracht gedurende de dag.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X