geen resultaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen resultaten

beste fitnissers, mijn probleem is dus, dat ik niet kwa omvang niet meer groei, het eerste jaar dat ik fitniste (toen werkte ik ook nog in de bouw) toen had ik de gewenste omvang, heb een tijdje gehad dat ik niet lekker in me vel zat en ben een kwart jaar niet meer wezen trainen,(toen waren me spieren kleiner geworder)dit was een jaar geleden,,, nu ben ik al een jaar aan het worstelen met waar licht het nou aan , ik weeg zelf 70 kg , ben 1,74

ik train volgens het boekje,,, om de tijd is ander ritme ipv zwaar trainen
    licht trainen en meer herhalingen, nou dacht ik is info te winnen bij de crew van de sportschool, de beste man zij tegen mij je moet 2x in de week je spiergroepen trainen, ?? dan ben je toch aan het overtrainen, hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt

Het enige antwoord hierop is: Voeding
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Mooie motor in jou golfje.. 203pk toch?

OT! heb je een voedingsschema?

Comment

Idd, post eens wat je eet op een dag, 90% kans dat het aan je voeding ligt.

Comment

s'ochtends zit ik aan de tonijn, en voor de rest van de dag niet echt veel bijzonders, maar toen ik een jaar trainde at ik ook nooit de gewenste eiwitten, maar toch groeide ik enorm, en nog een probleem ik heb last van acne dus als ik aan de shake's ga dan wordt het erger( wat ik gehoord heb) en ik heb helaas geen golf, maar een passat die perst 194 pk srry beetje off topic, bedankt voor jullie snelle reacties !!!!

Comment

Aan je reactie te zien zul je toch meer moeten gaan eten.
            Maak een goed voedingsschema met hulp van de stickey's en je zult zien dat je weer gaat groeien.

Comment

je was jonger toen je begon en toen had je meer testosteron, nu je ouder bent is dat testosteron lvl wat gedaald, dus nu moet je meer op je voeding letten. Dit is wat ik afleid uit je verhaal. En NEEN IK ZEG NIET TESTOSTERON BOOSTERS KOPEN! MOND NIET VAN OPEN GEHAD!
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                je was jonger toen je begon en toen had je meer testosteron, nu je ouder bent is dat testosteron lvl wat gedaald, dus nu moet je meer op je voeding letten. Dit is wat ik afleid uit je verhaal. En NEEN IK ZEG NIET TESTOSTERON BOOSTERS KOPEN! MOND NIET VAN OPEN GEHAD!
                Hij is 21.
                Het zal niet echt aan zijn testosteron liggen lijkt me zo .

Het eten daar ligt het volgens mij aan
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                  Hij is 21.
                  Het zal niet echt aan zijn testosteron liggen lijkt me zo .

Het eten daar ligt het volgens mij aan
                  oww kzie het nu, ja voeding eerste plaats natuurlijk maar hij zegt dat hij het niet anders deed dan paar jaar terug dus daarmee begon ik over de testosteron als je begrijpt hoe ik heb geredeneerd
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
                    s'ochtends zit ik aan de tonijn, en voor de rest van de dag niet echt veel bijzonders, maar toen ik een jaar trainde at ik ook nooit de gewenste eiwitten, maar toch groeide ik enorm, en nog een probleem ik heb last van acne dus als ik aan de shake's ga dan wordt het erger( wat ik gehoord heb) en ik heb helaas geen golf, maar een passat die perst 194 pk srry beetje off topic, bedankt voor jullie snelle reacties !!!!
                    Voeding op orde brengen. Als je groeit kwa spiermassa zal je voedingsbehoefte ook stijgen. Een halve kilogram spier verbrandt tussen de 10 en 20 calorieën per dag. Bij een halve kilogram vet is dit amper 2 à 5 calorieën.

Veel water drinken en biergist gebruiken. Dat helpt bij mij tegen de puistjes die ik kreeg van de eiwit-shake (maar ik heb nooit last gehad van acne, dus of het dan het zelf is...?)
                    Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

Eerste jaar groei je bijna altijd hard. Geen smoesjes .. gewoon eten. Maak een voeding en trainingsschema. Meer moeite in steken dus..

Comment

Ben in het begin ook erg gegroeid zonder de juiste voeding. Maar op een gegeven moment zul je niet meer verder komen en toch echt een schema moeten gaan maken.

Comment

Ik ben zelf ook 11 kg aangekomen zonder voedingsschema (65t/m76kg).
                          Daarna stop je gewoon met groeien zonder goede voeding.

De wheyshake van powersupplements krijg ik geen puistjes van, dit heb ik wel met meerdere andere shakes... dat waren trouwens concentraten. Een isolaat shake (zoals die van P.S.) zal je geen puistjes opleveren denk ik!

Comment

Voeding.
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
                              beste fitnissers, mijn probleem is dus, dat ik niet kwa omvang niet meer groei, het eerste jaar dat ik fitniste (toen werkte ik ook nog in de bouw) toen had ik de gewenste omvang, heb een tijdje gehad dat ik niet lekker in me vel zat en ben een kwart jaar niet meer wezen trainen,(toen waren me spieren kleiner geworder)dit was een jaar geleden,,, nu ben ik al een jaar aan het worstelen met waar licht het nou aan , ik weeg zelf 70 kg , ben 1,74

ik train volgens het boekje,,, om de tijd is ander ritme ipv zwaar trainen
                              licht trainen en meer herhalingen, nou dacht ik is info te winnen bij de crew van de sportschool, de beste man zij tegen mij je moet 2x in de week je spiergroepen trainen, ?? dan ben je toch aan het overtrainen, hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt
                              Voeding inderdaad, hoe vaak train je p/wk?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X