Genen? of iets anders , jij weet het waarschijnlijk wel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genen? of iets anders , jij weet het waarschijnlijk wel!

To the point, ik zal jullie mijn probleem uitleggen.
    ik groei niet , ook niet in het begin. ik train al een goede 18maand. in het begin groeide ik ook al niet. in het begin met wat ups and downs maar nu ben ik al bijna een jaar continu gaan trainen ( dus 3-4 keer in de week). ik heb alles geprobeerd. mijn schema zit goed, die heb ik met de fitnesscoach die daar al 20jaar de zaal openhoudt al tientallen keren over gepraat. Ik heb al met veel mensen meegetraind, zij groeiden , ik kon mee met de gewichten dus mijn kracht neemt toe, niet indrukwekkend veel , daar loop ik ook een beetje achter, maar het grootste probleem zit bij de massa. Mijn trainingspartners groeien , ik niet. Ik heb ook alles geprobeerd om zo perfect mogelijk te eten. Zoals de coach me had uitgelegd en zoals ik het hier heb gelezen. Er zijn mensen die zeggen dat dit komt omdat ik gewoon nog te jong ben. Ik ben 16jaar 1m70, 60kg. Ik ben al sinds mijn 14j 6m volgroeid. dus ik weet het echt niet meer, ik moet wel toegeven , dat ik een beetje vorm heb en wat breder sta dan de gemiddelde 16jarige, maar ik met een arm van 32cm, en goh, ik krijg het gewenste resultaat maar niet...
    Zit het gewoon aan mijn genen?

Btw, ik heb whey al geprobeerd, ik heb er zo'n 3kg genomen, zonder resultaat.
    maar ik moet toegeven dat creatine daarentegen fantastisch werkt, ik ging van een 32cm arm naar een 33cm arm in 1 week tijd. maar dit gaat allemaal weer weg na de kuur, vocht dus...

Sorry voor mijn geklaag maar het moest er nu even allemaal uit.

Creatine houd vocht vast in de spieren, vandaar die cm.

Bereken je behoefte, maak een voedingschema, na 2 weken niets bij, verhogen en zo blijven verhogen.

Heb ooit iemand gezien in mijn sportschool en die had iets aan zen zenuwstelsel, waardoor die niet zwaar kon trainen en dus ook niet echt in massa kan bijkomen. Denk niet dat dit hier het geval is?
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zal wel aan je voeding liggen (o.a. aangezien je in het begin ook geen progressie maakte). Je hebt het over ''zo perfect mogelijk eten'', maar volgens mij heb je geen voedingsschema dus weet je niet echt wàt je eet. Ik ken ook iemand die krachttraining deed voor 3/4de jaar en geen gram eiwit binnenkreeg, geen resultaat behaalde en toen ermee kapte. Dus zou je (als je die al hebt) je voedingsschema kunnen posten?
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

sticky's lezen, voedingsschema bouwen, en there you go

Comment

Hoogstwaarschijnlijk heb je een hele snelle verbranding, ik zou zeggen maak een goed voedigsschema van wat je behoefte is en leg die naast je huidige schema neer en je ziet je rekortkomingen meteen.
          Ga daar nog is 500kcal boven zitten train zwaar en rust goed dan zal het heus wel goed komen.

Comment

Lekker clean bulken met een goed schema inderdaad.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

een maandje of 8 geleden heb ik gebulkt, 14 kg bijgekomen (van 54 naar 68kg) ik sta nu even droog als toen ik 54 kg woog , wil dus zeggen dat ik spiermassa bij heb^^, was te vettig, heb dan gecut naar 60 kg terug.Mijn voeding is heus in orde , ik eet niet elke dag hetzelfde en ik kan me niet egt houden aan een voedingsschema maar ik zit minstens aan 2g/kg per dag. ik heb genoeg groenten en fruit binnen, en zelfs whey hielp niet.

Comment

geloof het of niet je groeit nog steeds maar dan een heel klein beetje.
                dat je niet in de breedte groeit komt omdat je iets te jong bent en omdat je
                te graag wilt.ik bedoel als je 16 bent zul je niet zo snel groeien als iemand van 26 het klopt dat sommige de genen hebben om dat wel te kunnen maar jij helaas dus niet. gewoon dus veel eten niet over trainen(want dan groei je helemaal niet) en gewoon de moed erin houden.

Veel succes
                BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

je moet meer eten. punt. In je eerste post eg je dat je nooit meer massa kreegdoor training, even later zeg je dat je van 54 kilo naar 68 kilo bent gegaan. na het droogtrainen zat je op 60 kilo (en was je evendroog als met 54 kilo). Dus 6 kilo spiermassa erbij. wat je toen deed, moet je nu weer doen. dus bulken.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Idd je moet meer eten, genen of niet je moet wat groeien, iemand heeft genen om harder te groeien.(of groter de worden) als de ander. Maar niet groeien als je alles goed doet bestaat niet. Basis om groot te worden is eten dus maak een goed eetschema, drna goede trainschema, voeg eventueel hier later wat shakes, etc aan toe. Dan moet je groeien, anders is een van je onderdelen niet goed genoeg.

(en ojaa iemand die de deuren van een gym openhoud hoeft niet perse alles van fitness/bb af te weten, post anders hier eet/train schema en laat ppl hier na kijken)

Comment

sorry dat ik jullie stoor, ik ben een beginner maar,
                      toen ik in het begin wat aanklootte, zonder trainings/voedingsschema groeide ik alsnog wel in kracht EN massa , niet veel maar wel wat...
                      en als hij dan goed schema heeft moet hij toch wel WAT groeien?
                      En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

de persoon die de fitness openhoudt, is zelf van een bodybuilding wedstrijd 2de geworden. hij kan er wel wat van geloof me! ja ik wil groeien , ik zal het even proberen met een product..

Comment

Beun maar 6000 kcal weg en je zal groeien als een paard.

In spier en vet, maar ik denk dat je momenteel niet echt met dat vet zit.

PS: 2e in 'een wedstrijd'. Vroegah in die goeie ouwe tijd deed iedereen maar wat, amateurniveau stelde dus minder voor als tegenwoordig. Zij hadden nog geen bodynet. Bij mij in de gym zit dr ook nog zo'n ouwe rakker, toch kreunt die (voornamelijk) onzin en traint die tegenwoordig alleen maar zijn biceps.
                          Still shrinking.

Comment

hij weet er een heleboel van , hij heeft daar een hele bibliotheek uitgelezen en begint soms over termen die ik nooit of te nimmer heb gelezen of gehoord, daar gaat het nu niet om. hij zei dat ik het best gwn moet bulken en cutten dat dit dan mss zou werken. maar ik heb al vet, mijn buikspieren zie ik niet oor , ik heb vet, maar weer dat bulken en cutten , dat is het , ik zal dat nog es proberne

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X