voedings schema 1 week

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedings schema 1 week

heey,

Ik zoek een voedings schema voor een week met afwisseling

wil droger worden

weet iemand toevallig een site voor recepte en schema's

soort sonya bakker voor te trainen :P

hoor het wel tnx

Ik hou mijn hart vast voor de reacties hier zo meteen!

Wat ik je adviseeer, is om sonja bakker niet te gebruiken hier op het forum.

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...sos-sonja.html

verder staat er meer dan genoeg info hier op het forum. Ff zoeken in de stickys!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Ik hou mijn hart vast voor de reacties hier zo meteen!

Wat ik je adviseeer, is om sonja bakker niet te gebruiken hier op het forum.

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...sos-sonja.html

verder staat er meer dan genoeg info hier op het forum. Ff zoeken in de stickys!
      iets van een boekje of of een site dat ik gewoon een week of een paar weken goed ken eten maar niet het zelfde

Comment

Originally posted by killerstan View Post
        iets van een boekje of of een site dat ik gewoon een week of een paar weken goed ken eten maar niet het zelfde

Heb je uberhaubt al een voedingsschema? Wat is je onderhoud,doelen,stats,werk,leeftijd,man,vrouw enz.

droger worden = cutten. cutten = eten onder onderhoud. onder onderhoud = ongeveer 400/500Kcal minder binnen krijgen. minder binnenkrijgen = droger worden.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Heb je uberhaubt al een voedingsschema? Wat is je onderhoud,doelen,stats,werk,leeftijd,man,vrouw enz.

droger worden = cutten. cutten = eten onder onderhoud. onder onderhoud = ongeveer 400/500Kcal minder binnen krijgen. minder binnenkrijgen = droger worden.

Man 22 jaar 80 kg lengte1.75
          wil droger worden

Comment

dagelijkse behoefte uitrekenen -500kcal, eiwitten verhogen.
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Man 22 jaar 80 kg lengte1.75
              wil droger worden
              Ik wil zeker niet disrespectvol overkomen maar ik zag je voorstel topic en daar heb je het over een kuur. Uit je antwoorden zie ik gewoon dat je nog een leek bent. Is helemaal niet erg hoor maar waarom begin je over kuren als je niet eens weet hoe het met voeding in elkaar steekt?

Nogmaals: wat is je BMR? (ff googlen) + train/werktoeslag? daar moet je eerst als mee beginnen dan weet je wat je moet eten om "droger" te worden.

Comment

Stickies lezen...

En denk de komende 5 jaar nog niet eens na over een kuur.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Ik denk ook hellemaal niet aan een kuur voor spiermassa ik zijn ook kuurs alleen voor droog te worden die bedoel ik daarmee dus alleen om aftevallen

Comment

Ik denk ook hellemaal niet aan een kuur voor spiermassa ik zijn ook kuurs alleen voor droog te worden die bedoel ik daarmee dus alleen om aftevallen
                    ... Hetzelfde verhaal als de vorige post...
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

leer de richtlijnen vermeld in Zomersticky. dan kun je zelf maaltijden samenstellen.

Comment

Nogmaals lees de sticky's even door.
                        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X