Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

Hallo,

zoals in mijn voorstelling te zien ben ik nog nieuw in het hele gebeuren ik heb me laatst een beetje overdaan met borst schouders armen, hierbij heb ik een beste spierpijn opgelopen weet iemand hoe ik dit eventueel kan verminderen aangezien ik nog geen eiwit of proteïne shakes heb of iets dergelijks heb al wel menthol sportspray en tijger balsem wat iets verzacht maar niet bepaald laat herstellen

Suggesties alstublieft en bedankt voor het lezen alvast.

Met vriendelijke groeten,

Bob

kheb je voorstel topic gezien, toen ik begon had ik ook last van spierpijn, omdat mijn spieren die fysieke arbeid niet gewoon waren, dus dat is normaal in het begin. Maar als de pijn blijft aanhouden altijd is naar de dokter gaan.

Ik zie ook dat je nog geen eetschema enzo hebt, in de sticky's vind je info over voeding en training

ik wens je veel succes toe
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

dankuwel,

ik ben momenteel aan het wachten tot mijn spierpijn afzakt aangezien ik geen kilo meer vooruit krijg bij wijze van spreken dan ga ik weer naar de sportschool waar ik ingeschreven ben en een voedingschema aanvragen samen met een trainingsshema voor het begin klopt het dat als je net begint gewoon lagere gewichten maar meer kwantiteit qua setjes ?

Met vriendelijke groet, Bob

Comment

In het begin zul je wel wat last hebben van spierpijn, maar dat wordt steeds minder.

Originally posted by Bob2 View Post
        voor het begin klopt het dat als je net begint gewoon lagere gewichten maar meer kwantiteit qua setjes ?
        Ja, je pezen etc moeten aan het gewicht wennen in het begin.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

in het begin is het beste om met een full-body schema te trainen, omdat je pas begint zal je ook sneller groeien.
          In de gym krijg je "algemene voedingsschema's" het is beter dan je er een persoonlijk voor je zelf maakt.
          Je voeding is super belangrijk en we kunnen hier niet hard genoeg op hameren, if you eat like shit, you gain like shit! hou die zin altijd in je achterhoofd.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
            In de gym krijg je "algemene voedingsschema's" het is beter dan je er een persoonlijk voor je zelf maakt.
            Ik neem aan dat je 'als'/'wanneer' bedoeld? Of je hebt de zin verkeerd om gezet ..

Dus even voor de duidelijkheid (voor Bob);

In de gym krijg je "algemene voedingsschema's", maar het is beter wanneer je een persoonlijk schema voor jezelf maakt.

Comment

en dan nog iets ik ben 1 91 lang en weeg 93,6 kg ben redelijk breed gebouwd aangezien ik 8 jaar lang waterpolo heb gedaan. is het dus van belang voor spierherstel op het begin shakes te gaan nemen bijv binnen 30 min na de training of is dit niet nodig aangezien ik nog een beetje vet van mezelf heb, alhoewel ik eerder 3 maanden terug dik 30 kilogram ben afgevallen. suggesties of iets dergelijks is altijd super welkom!

Dankjullie/uwel alvast !

Bob

Comment

Eerst je voedingsschema in orde, daarna pas denken aan supplementen/shakes .

Comment

@Roy erg bedankt voor de verduidelijking

@TS er is een verschil tussen meer eten met rommel en meer eten met de juiste voeding!

en je kan ook zelf kiezen om te cutten, moet je zelf zien wat je wilt.
                  Last edited by ironbrotherhood; 09-06-2010, 15:05.

Comment

Dit is normaal, het zal wel binnen enkele dagen weg zijn. Als het aan zou houden kan je alsnog een dokter raadplegen. De eerste weken voelde ik me spieren ook enigszins van de training de dag ervoor, maar dit is eigenlijk wel weg nu. Gaat erg snel volgens mij!

Shittt zeg waterpolo is populair
                    "Straight outta gym"

Comment

Maak je eigen voedingsschema en trainingsschema uit de sticky's pakken(liefst het Fullbody schema).

Er zijn maar vrij weinig sportscholen die goede schema's geven, ze zijn bang met bijvoorbeeld deadliften en squatten dat je een blessure raakt, doordat ze zelf niet eens weten wat de goeie techniek is. Hierop krijg je vaak een schema met voornamelijk machines wat poep is.
                      Still shrinking.

Comment

Originally posted by Bob2 View Post
                        Hallo,

zoals in mijn voorstelling te zien ben ik nog nieuw in het hele gebeuren ik heb me laatst een beetje overdaan met borst schouders armen, hierbij heb ik een beste spierpijn opgelopen weet iemand hoe ik dit eventueel kan verminderen aangezien ik nog geen eiwit of proteïne shakes heb of iets dergelijks heb al wel menthol sportspray en tijger balsem wat iets verzacht maar niet bepaald laat herstellen

Suggesties alstublieft en bedankt voor het lezen alvast.

Met vriendelijke groeten,

Bob
                        Daar had ik in het begin ook last van
                        Maar maak u geen zorgen dat gaat over
                        Ik trainde die spiergroepen dan iets minder en lichter voor
                        ze tog nog een beetje te onderhoude en na een tijdje had ik er geen last meer van. Greetzz

Comment

misschien s'avonds wat kwark pakken om je spieren te voeden en te helpen (sneller) herstellen
                          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

veel water drinken.
                            magnesium helpt bij de afval stoffen uit je spieren te doen.
                            verder doorbijten
                            groetjes

Comment

eet 500gr magere kwark voor je gaat slapen helpt echt goed bij mij dit zeg ik uit ervaring..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X