'gefitnessed'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 'gefitnessed'

Ik heb me vandaag zo ziek gelachen.. Had sportdag op school. Ik had fitness, mtb en kickboxen. Najah begonnen met fitness dus. Eerst warming up van die yoga shit oefeningen doen daarna moesten we met een trainingsparter 1 minuut een apparaat doen. Achter elkaar 1 minuut zonder te stoppen. Ik vraag: waar de hell slaat dit op? Doe gewoon setjes van 4 met 8 reps bijv. Antwoord: dat is te zwaar en beschadig je je spieren vervolgens allemaal apps gedaan van chest press, 'seated cable row' (was gewoon vertical row). Ach. toen moest je op zon bankje zitten. benen in de lucht armen strekken en die shit. ook nog squatten zonder gewicht. NIET HELEMAAL 90 graden, enorm slecht voor je rug.

mooi dat wel. ik zat een leg press apparaat zonder pinnetje te doen, helemaal niet serieus met een maat. zegt die chick zet hem wat zwaarder. ik zet hem op zn allerzwaarst en begint te pressen. kreeg me toch een rare blik
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Aaaaai beest!!!!
    Groeten

Comment

Goed topic
      Heb je die chick nog gepaald?
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wajoo dus je was fucking MONSTER!!!111one WAJOO

The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          Goed topic
          Heb je die chick nog gepaald?
          was wel een tijgertje die chick, zat ook goed strak in haar velletje. potentieel kanshebbertje dus..

Comment

owjah, kickboxen was vet trouwens. die gasten waren ook gewoon groot.

Comment

Pics or it didn't happen, en geen witte achtergrond!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha lachen is dit hea, je kan er ook zo van genieten.

verhaaltje van mij.
                we hadden ook fitness maar in een klein hokje had een thuis gym kunnen zijn, of waar ze vroeger echt beulde dus de leraares deed deadliften voor dus dat vond ik al prima daarna mochten wij elke oefening om en om doen.
                Dus ik nog geen Warming Up gedaan hing aan elke kant 25kg ervoor om lekker op te warmen, voor beter grip deed ik allebij de handen andersom (1tje met knokkels naar mij toe en 1tje naar de andere kant) dus ik wil beginnen zegt ze dat ik mijn handen fout heb xD dus ik zo ik heb zo beter grip, leraares ja maar zo moet de oefening niet.
                Dus ik boos maarja met dit gewicht kon ik nog makkelijk normale grip houden dus ik wil beginnen keek ze naar het gewicht en vond ze dit te zwaar.
                Dus ik zo hoeveel hh moet ik maken om dit te mogen doen dus zij zegt 20.
                Ik prima en maak een setje van 20hh en laat het gewicht donderen op de mat, ik kreeg een boze blik en vroeg ik meteen erachter waarvoor dient die mat eigenlijk?
                nou dus ik vraag of jongens er nog 25kg aan elke kant bij willen schroeven en me lerares begon bijna te schuimbekken wat ik wel grappig vond.
                ik vroeg toen hebben we hier straps voor mijn 3de setje anders kan ik het niet vasthouden.
                ze keek me raar aan en ik zeg laat maar je kent het niet.
                ik wil stang pakken met mijn standaard grip en werd ze weer gek dus ik zeg ja maar anders kan ik het gewicht niet vast houden.
                Volgens haar was dan dus het gewicht te veel.
                Ik weer ja maar de oefening is voor je onderrug en hamstrings dus wil ik het maximale eruit halen.
                dus met haar toezicht 8hh eruit gehaald met 120kg maar volgens haar was elke hh verkeerd door grip en weet ik veel wat voor onzin.

lachen die mensen die er geen hond van snappen
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  haha lachen is dit hea, je kan er ook zo van genieten.

verhaaltje van mij.
                  we hadden ook fitness maar in een klein hokje had een thuis gym kunnen zijn, of waar ze vroeger echt beulde dus de leraares deed deadliften voor dus dat vond ik al prima daarna mochten wij elke oefening om en om doen.
                  Dus ik nog geen Warming Up gedaan hing aan elke kant 25kg ervoor om lekker op te warmen, voor beter grip deed ik allebij de handen andersom (1tje met knokkels naar mij toe en 1tje naar de andere kant) dus ik wil beginnen zegt ze dat ik mijn handen fout heb xD dus ik zo ik heb zo beter grip, leraares ja maar zo moet de oefening niet.
                  Dus ik boos maarja met dit gewicht kon ik nog makkelijk normale grip houden dus ik wil beginnen keek ze naar het gewicht en vond ze dit te zwaar.
                  Dus ik zo hoeveel hh moet ik maken om dit te mogen doen dus zij zegt 20.
                  Ik prima en maak een setje van 20hh en laat het gewicht donderen op de mat, ik kreeg een boze blik en vroeg ik meteen erachter waarvoor dient die mat eigenlijk?
                  nou dus ik vraag of jongens er nog 25kg aan elke kant bij willen schroeven en me lerares begon bijna te schuimbekken wat ik wel grappig vond.
                  ik vroeg toen hebben we hier straps voor mijn 3de setje anders kan ik het niet vasthouden.
                  ze keek me raar aan en ik zeg laat maar je kent het niet.
                  ik wil stang pakken met mijn standaard grip en werd ze weer gek dus ik zeg ja maar anders kan ik het gewicht niet vast houden.
                  Volgens haar was dan dus het gewicht te veel.
                  Ik weer ja maar de oefening is voor je onderrug en hamstrings dus wil ik het maximale eruit halen.
                  dus met haar toezicht 8hh eruit gehaald met 120kg maar volgens haar was elke hh verkeerd door grip en weet ik veel wat voor onzin.

lachen die mensen die er geen hond van snappen
                  Niet kut bedoeld, maar je verhaal had wel een 100x beter geweest als je gewoon kon deadliften met overhand grip, bedoel tis maar 120kg, nu scoor je niet heel veel manlyness points ben ik bang

Nu heb je gewoon 8x120kg gedeadlift lol

Comment

ook zoiets ja, zie ik ze verdomme squatten in de smith met een bank onder zijn reet.

heb verder gewoon rustig aan gedaan zeg, ga me daar niet uitsloven. vanavond weer echt knallen.

Comment

Krachten sparen en, indien aanwezig, sixpack flashen. Subtiel met je truitje je gezicht afvegen enzo. Zo fitnesst een echte player.
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Niet kut bedoeld, maar je verhaal had wel een 100x beter geweest als je gewoon kon deadliften met overhand grip, bedoel tis maar 120kg, nu scoor je niet heel veel manlyness points ben ik bang

Nu heb je gewoon 8x120kg gedeadlift lol
                        we zijn niet allemaal zo'n krachtmonster als jou ik ben nog in ontwikkeling voor jou status xD en jou bergen manlyness points

Comment

Pff naaiend, als ik in jouw schoenen had gestaan zou ik extreem kwaad worden op die gastjes... Kan echt niet tegen die onredelijke bullshit van mensen die er geen ene fuck vanaf weten.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Als je mij bedoelt ik moest het opnemen tegen mijn leraares van fit vak xD (atletiek, looptraining en sport specifiek krachttraining) dus kon moeilijk boos worden xD

Comment

Haha vind het al een wonder dat ze überhaupt wist wat een deadlift is.. meeste van die gymleraartjes weten toch nergens wat van. In ieder geval niet toen ik op school zat
                              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X