Ik heb me vandaag zo ziek gelachen.. Had sportdag op school. Ik had fitness, mtb en kickboxen. Najah begonnen met fitness dus. Eerst warming up van die yoga shit oefeningen doen daarna moesten we met een trainingsparter 1 minuut een apparaat doen. Achter elkaar 1 minuut zonder te stoppen. Ik vraag: waar de hell slaat dit op? Doe gewoon setjes van 4 met 8 reps bijv. Antwoord: dat is te zwaar en beschadig je je spieren vervolgens allemaal apps gedaan van chest press, 'seated cable row' (was gewoon vertical row). Ach. toen moest je op zon bankje zitten. benen in de lucht armen strekken en die shit. ook nog squatten zonder gewicht. NIET HELEMAAL 90 graden, enorm slecht voor je rug.
mooi dat wel. ik zat een leg press apparaat zonder pinnetje te doen, helemaal niet serieus met een maat. zegt die chick zet hem wat zwaarder. ik zet hem op zn allerzwaarst en begint te pressen. kreeg me toch een rare blik
mooi dat wel. ik zat een leg press apparaat zonder pinnetje te doen, helemaal niet serieus met een maat. zegt die chick zet hem wat zwaarder. ik zet hem op zn allerzwaarst en begint te pressen. kreeg me toch een rare blik
Comment