zeurderig gevoel/pijn bij buikspier/rib

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zeurderig gevoel/pijn bij buikspier/rib

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem.

Nu sinds een paar dagen last van mijn rib/buikspier. Het is mijn buikspier rechtsboven die tegen je rib aandrukt. Het is een zeurderige pijn en een beklemmend gevoel en het voelt echt niet goed aan..

Nu net getraind en hierdoor is het erger geworden. Kan me niet voorstellen waardoor het kan komen. Het is dus geen stekende pijn ofzo, maar echt zeurderig en beklemmend, alsof ik een smak heb gemaakt met mountainbiken oid. (wat dus niet het geval is). Baal hier heel erg van.

Heeft iemand een idee wat dit misschien zou kunnen zijn? Hoop het, want ik trek het slecht. Heb overigens 3.5 week geleden een blinde darm operatie gehad, maar ik kan me niet voorstellen dat dit er ook maar iets mee te maken heeft. Heb er voor de illustratie even een plaatje bijgedaan waar dit nare gevoel dus zit. Hopelijk weet iemand wat het is!

Groet,
    Jake
    Attached Files
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

En als ik zit op de bank bijv, en mijn ribben zijn dus ontspannen, straalt het gevoel ook uit langs de rand van mijn (rechter) ribbenkast, en dan voelt het alsof mijn buikspieren een beetje klem zitten onder mijn ribben. Kan het heel moeilijk uitleggen maar het voelt echt niet goed.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

misschien iets verrekt of overstrekt bij een dergelijke oefening?
      "Straight outta gym"

Comment

Ik heb ook een aantal dagen echt last gehad van mijn ribben, ik had last van mijn borstbeen. Het voelde pijnlijk aan zodra als ik me uitrekte, iets wilde pakken etc. In het begin was het zeurend, daarna werd het een constante pijn. Het was bij mij echter helemaal niks, geen ontsteking niks. Deed ook erg pijn als ik er op drukte.. logisch natuurlijk.

Kan zijn dat je gewoon verkeerd hebt geslapen en je even een tijd lang moeilijk hebt gelegen. Slaap je op je buik of je rug?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X