buikje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou gwn lekker doorbulken, en tegen de volgende zomer cutten
    maarja, dat is jouw keuze
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

* Normaliertijd zou je buik wel weer moeten normaliseren. *

Sluit ik me VOLLEDIG bij aan...

Comment

bizar dat je six pack in 1 week al verdwijnt. Als je laag genoeg zit qua vet%, bijvoorbeeld 8%, dan heb je zowieso 2-3% marge voor hij verdwijnt en je alleen nog maar lijnen ziet, die na een tijdje ook weer steeds meer vervagen.

Als je clean bulked, en niet teveel zout en geen creatine neemt, dan zal het met dit opblazen wel meevallen. Ikzelf ben nu na een maand bulken ongeveer 1% gestegen qua vet%, en ik gok dit ik ook de komende 2 maanden gewoon lekker mijn six pack behoud. Als jouw strakke six pack verdwijnt in 1 week, dan doe je toch echts iets fout...
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

als ik nu zo blijf door bulken zoals ik nu doe, weeg ik hooguit 70kg hoogstens na de zomer. Denk dat ik nog steeds niet echt vet uitziet als ik ziet waar ik vanaf kwam/kom..

Maar dit verschilt natuurlijk per persoon, doe waar jij je het fijnste bij voelt
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
            als ik nu zo blijf door bulken zoals ik nu doe, weeg ik hooguit 70kg hoogstens na de zomer. Denk dat ik nog steeds niet echt vet uitziet als ik ziet waar ik vanaf kwam/kom..

Maar dit verschilt natuurlijk per persoon, doe waar jij je het fijnste bij voelt
            the same here
            ik ben bijna 10kg aangekomen maar echt
            vet zie ik er niet uit, alleen is mijn buik
            een klein beetje dikker maar dat valt niet
            op. best wel goed voor de zomer

Comment

Mijn ervaring is dat dat laagje vet op de buik er ook zo af zit, ik cut nu een kleine maand en er is al 7 cm van mijn taille af, aantal cm vocht en aantal cm vet veronderstel ik.

Comment

Ik had niet een strakke six-pack hoor. En ik zei dat ik hem al een beetje weg zie vagen. De lijnen zijn nog zichtbaar. Maar het gaat me er om dat ik niet te laat ben en straks helemaal niks meer heb.. Zou jammer zijn. Maar zo ver is het dus nog niet!
                Ik heb besloten om lichtjes,clean door te gaan. Vetpercentage constant proberen te houden (of zelfs te laten zakken als dat lukt) en toch beetje aankomen.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                  Creatinemonohydraat?
                  Ook..
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...