Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bizar dat je six pack in 1 week al verdwijnt. Als je laag genoeg zit qua vet%, bijvoorbeeld 8%, dan heb je zowieso 2-3% marge voor hij verdwijnt en je alleen nog maar lijnen ziet, die na een tijdje ook weer steeds meer vervagen.
Als je clean bulked, en niet teveel zout en geen creatine neemt, dan zal het met dit opblazen wel meevallen. Ikzelf ben nu na een maand bulken ongeveer 1% gestegen qua vet%, en ik gok dit ik ook de komende 2 maanden gewoon lekker mijn six pack behoud. Als jouw strakke six pack verdwijnt in 1 week, dan doe je toch echts iets fout...
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
als ik nu zo blijf door bulken zoals ik nu doe, weeg ik hooguit 70kg hoogstens na de zomer. Denk dat ik nog steeds niet echt vet uitziet als ik ziet waar ik vanaf kwam/kom..
Maar dit verschilt natuurlijk per persoon, doe waar jij je het fijnste bij voelt
als ik nu zo blijf door bulken zoals ik nu doe, weeg ik hooguit 70kg hoogstens na de zomer. Denk dat ik nog steeds niet echt vet uitziet als ik ziet waar ik vanaf kwam/kom..
Maar dit verschilt natuurlijk per persoon, doe waar jij je het fijnste bij voelt
the same here
ik ben bijna 10kg aangekomen maar echt
vet zie ik er niet uit, alleen is mijn buik
een klein beetje dikker maar dat valt niet
op. best wel goed voor de zomer
Mijn ervaring is dat dat laagje vet op de buik er ook zo af zit, ik cut nu een kleine maand en er is al 7 cm van mijn taille af, aantal cm vocht en aantal cm vet veronderstel ik.
Ik had niet een strakke six-pack hoor. En ik zei dat ik hem al een beetje weg zie vagen. De lijnen zijn nog zichtbaar. Maar het gaat me er om dat ik niet te laat ben en straks helemaal niks meer heb.. Zou jammer zijn. Maar zo ver is het dus nog niet!
Ik heb besloten om lichtjes,clean door te gaan. Vetpercentage constant proberen te houden (of zelfs te laten zakken als dat lukt) en toch beetje aankomen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment