rare tik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rare tik

hoi , ben eigenlijk eens nieuwsgierig wie er een tik heeft , tijdens het trainen.
    ik zelf heb eigenlijk altijd men Ipod in en zet deze volledig open op men kop, met voornamelijk muziek van armin v buuren , above& beyond , aly & fila enz.
    ik raak hierdoor in een trance , kan me eigenlijk beter concertreren.
    uiteindelijk word ik euphorisch van men eigen lievelings muziek. en knallen de gewichten!!!!
    Heb je ook zo'n tik? ik wil hem graag weten...

ik zal de enigste zijn dan he, jammer had een paar leuke reacties verwacht

Comment

Originally posted by new muscle View Post
      jhoooo we zitten naar voetbal te kijken.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by new muscle View Post
        relax kerel! kan komen door voetbal maar ook omdat er al een soortgelijk topic ergens staat.

Comment

ik heb ook altijd muziek opstaan met traine, k kan eigenlijk niet zondr
          meestal eminem...

Comment

Ik luister eerst ook naar mp3, maar dat ding zit af en toe in de weg. Dus heb hem niet weggelaten.. Ik luister wel naar mijn eigen gepuf als ik aan het benchen ben . Verder zit ik altijd wel beetje me spieren los te schudden, armen, schouders na bepaalde oefeningen. Denk niet echt dat dit een tik is ofzo..
            "Straight outta gym"

Comment

ik kijk tussen mijn setjes door naar veel te fatsige mensen die het vertikken om ook maar een zweetdruppel te krijgen door het trainen waardoor ik lichtelijk geiriteerd raak en dus weer lekker kan knallen.

zou een tik kunnen zijn.

Comment

ik link de muziek aan gebeurtenissen in mijn leven waardoor mijn nor-adrenaline stijgt waardoor ik tijdelijk super human strenght heb en de 10kg die ik er bij gooi evenveel voelt als het vorige setje dat 10kg lager was.
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  ik link de muziek aan gebeurtenissen in mijn leven waardoor mijn nor-adrenaline stijgt waardoor ik tijdelijk super human strenght heb en de 10kg die ik er bij gooi evenveel voelt als het vorige setje dat 10kg lager was.
                  raak je juist niet gespannen als je te veel aan noradrenaline hebt?

Comment

na elke set drinken ik slurp dan ook zo 4/5l water weg
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                      na elke set?

dus 10 setjes is 40/50 liter water!!!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        raak je juist niet gespannen als je te veel aan noradrenaline hebt?
                        nah je zintuigen verscherpen bij adrenaline maar nor-adrenaline voor het gevoel dat ik alles aan kan
                        maak er maar een mix van beide van dan
                        Last edited by ironbrotherhood; 22-06-2010, 21:15.
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                          dat is nog eens een tik

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            nah je zintuigen verscherpen.

zo kun je het ook zeggen ja! maar pak je dan muziek waar je goede of slechte herinneringen aan hebt?

Comment

tussen het trainen door zit ik te internetten of een boek te lezen :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X