Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nog zo irritant is van die stekskes die dan 20 min binnen komen vol bluf, en die dan hun oefening volledig verkeerd doen ma toch maar zoveel mogelijk gewicht nemen, en dan maar rond kijken of dat zeker iedereen gezien heeft.
Haha, meestal zit mijn haar goed voor de training. Zodra ik klaar ben zit het voor geen meter en druipt mijn kop met zweet. Iedereen me gek aankijken. 1 pose en ze weten waarom
Heel herkenbaar! ik doe dat ook wel eens maar soms nemen de emoties de overhand en dan is mijn training ook kut. Dus ik doe meestal is nummer "slechte herinneringen" 1 nummer ACDC of zo want daar word ik weer Rambo van. haha
vandaag zo'n liedje wat gewoon een kick gaf en ik bleef maar hoger gaan met de barbell curl was echt zo super nice!!!
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Weet ge wat ik wel vreemd vind ik ben het laatste half jaar stevig wat spier gewicht bijgekomen,
(ook dank zij een kuurtje natuurlijk),en ik vind dat je op korte tijd veel respect wint van mensen om u heen, mensen worden vriendelijker als je er beter uitziet! toch wel vreemd
Weet ge wat ik wel vreemd vind ik ben het laatste half jaar stevig wat spier gewicht bijgekomen,
(ook dank zij een kuurtje natuurlijk),en ik vind dat je op korte tijd veel respect wint van mensen om u heen, mensen worden vriendelijker als je er beter uitziet! toch wel vreemd
Ik denk dat dit ook te maken heeft met je zelfbeeld. Je zelfbeeld gaat omhoog als je wat gespierder wordt en je voelt je in het algemeen gewoon beter. Dit straal je dan ook uit en de mensen in je omgeving reageren daar positief op.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment