Vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie

Hey,

Ik ga over 2-3 weken op vakantie voor 3-5 weken. Ik wil natuurlijk geen spierverlies hebben dus ik let op mijn eten (niet te veel natuurlijk) en probeer wat compound oefeningen te doen. (verzwaarde push-ups, chin-ups, sit-ups/leg raises).

Maargoed, ik ga eigenlijk alleen surfen op vakantie en daar worden bepaalde spieren ook mee angesproken. Volgens mij spreek je daar vooral borst mee aan maar ik vroeg me af ofdat iemand hier toevallig iets wist daarover. En, hoewel ik weet dat er triljoen toopic zijn over vakantie, ofdat iemand nog tips heeft over het bijhouden van spiermassa.
    Dank,

Zorgen dat je je eiwitten binnenkrijgt dan zul je niet heel veel massa verliezen. Kracht gaat wel achteruit.

Comment

wat ga je doen? (windsurfen kitesurfen of gewoon surfen)
      "There is a difference between knowing the path and walking the path."
      Bruce Lee

Comment

Als je je voeding goed in de gaten houd en goed veel eiwitten eet zal het mee vallen.
        Zou wel proberen 2-3 keer in de week iets aan kracht training te doen.
        Who's the Chef

Comment

Eind juli voor 2 weken naar Torremolinos, om de 2 dagen naar de lokale gym, andere dagen in de zee wat gaan zwemmen.
          Voeding wordt strikt opgevolgd, minder vetrijk, meer vis over de middag. Hoop wat droger te staan na 2 weken. Kracht hoop ik te onderhouden via de gym daar.

Comment

Originally posted by Rudi View Post
            Eind juli voor 2 weken naar Torremolinos, om de 2 dagen naar de lokale gym, andere dagen in de zee wat gaan zwemmen.
            Voeding wordt strikt opgevolgd, minder vetrijk, meer vis over de middag. Hoop wat droger te staan na 2 weken. Kracht hoop ik te onderhouden via de gym daar.
            hier hebben we andere topics voor

@ts winsurfen en kitesurfen zijn toch voronamelijke trek bewegingen dus voornamelijk rug. maargoed gewoon lekker eten niet te ongezond en van je vakantie genieten!

Comment

Bedankt voor jullie reacties.
              ik ga golfsurfen, dus ik DENK voornamelijk borst?

Comment

Originally posted by maxime View Post
                Oh en armen, schouders, benen, rug... surfen is best belastend voor je lichaam hoor.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by maxime View Post
                  Nee rug volgens mij.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

hmm, zou ik dan nog wel een work-out ernaast moeten doen? aangezien ik elke dag surf

Comment

Je zou eventueel wat simpele workouts met bodyweight kunnen doen. Wat opdrukken en chinnen zou al kunnen. Maar ik vind dat als je vakantie hebt, je vakantie hebt en niet moet nadenken over trainen. Dat kan de rest van het jaar ook nog wel. Een goed trainingschema is gebaseerd over een jaargemiddelde en dan zullen die paar weekjes vakantie daar geen verschil in maken. Maak je niet druk en geniet van je vakantie. Wel uiteraard goed je eiwitjes innemen
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X