probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pas op, Aardig | SIRE
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wel grappig dit. Zo stond er gisteren nog een stuk in de krant waarom expats NL zo'n kloteland vinden. Dat klopt dus ook compleet. Als iemand een beetje verwijft is wordt hij compleet buitengesloten en wil niemand met hem praten. Hoe weet je nou dat hij homo is? En dan nog, waarom zo achtelijk en compleet negeren? Typisch iets voor Nederlanders om zo te reageren.. Niet ervoor open staan om een paar vriendelijke woorden te zeggen. Veel Nederlanders zijn denk gewoon asociaal.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
        zo ik hem negeer begrijpt die het echt wel hoor. hoef ik tenminste geen praatje te maken, geef ik die vent alleen maar zijn zin.
        Kies je eigen lievelingsreactie maar:

1.
        Ja je hard to get-attitude werpt zijn vruchten af inderdaad. Nu wordt eerst gemikt op je schoonfamilie alvorens jou cadeautjes en weekendjeseg aan te bieden.

2.
        Oh ja klopt. Was ik vergeten. Dom van mij.
        Als je ff een praatje maakt, dan wordt je gelijk de volgende ochtend naakt wakker op een parkeerplaats, zonder dat je weet hoe je daar kwam en zonder enig besef van de afgelopen 24 uur, met een briefje van 50€ tussen je voortanden, met een Post It op je lies met de tekst "thanks baby" en kan je de komende 7 dagen niet meer zitten.

Been there, done that. Je hebt helemaal gelijk.

3.
        Door van die types zoals jij gaat ons land kAp0TdT, om maar eens wat te zeggen.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Wzoet, tot nu toe heb ik nog niet echt gelezen dat je hebt geprobeerd om met hem te praten. Ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt maar de pen is machtiger dan het zwaard!

Dus probeer eens met hem te praten. Lost dit nog niets op en het word erger dan mag je best een paar corrigerende tikjes uitdelen. Bichslappen!!!

Comment

Ik vraag me onderhand af wie van de twee nu het mietje is... Stel je niet aan en spreek hem erop aan mocht dat niet helpen kan je alsnog z'n centenbak verbouwen...
            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Kies je eigen lievelingsreactie maar:

1.
              Ja je hard to get-attitude werpt zijn vruchten af inderdaad. Nu wordt eerst gemikt op je schoonfamilie alvorens jou cadeautjes en weekendjeseg aan te bieden.

2.
              Oh ja klopt. Was ik vergeten. Dom van mij.
              Als je ff een praatje maakt, dan wordt je gelijk de volgende ochtend naakt wakker op een parkeerplaats, zonder dat je weet hoe je daar kwam en zonder enig besef van de afgelopen 24 uur, met een briefje van 50€ tussen je voortanden, met een Post It op je lies met de tekst "thanks baby" en kan je de komende 7 dagen niet meer zitten.

Been there, done that. Je hebt helemaal gelijk.

3.
              Door van die types zoals jij gaat ons land kAp0TdT, om maar eens wat te zeggen.

Comment

Is wzoet misschien zelf een homo?

grapje man.. gewoon aanspreken jonguh waar wacht je op.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heb ik heel de het topic gelezen, is er nog steeds geen einde. Beetje jammer!
                  Een homo die achter zijn punt staat is nooit grappig! Zeg gewoon hallo terug, en als hij je uitvraagt zeg je your out of my league. Dan snapt ie het ook wel Nee gewoon zeggen dat je er niet van gedient bent.
                  Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Je kunt ook gewoon neutraal reageren. Hij kan er ook niets aan doen, dat hij je aantrekkelijk vind. Zie het als een verkapt compliment dat je in ieder geval positief bezig bent in de sportschool en maak hem op een non-aggressie verbale manier duidelijk dat, hoewel je het een compliment vind dat hij je volgt als een puppie het niet productief werkt voor je sportmomentje en dat je je er ongemakkelijk bij voelt en het vriendelijke verzoek of hij hiermee wil kappen.

Comment

gewoon zeggen dat je geen homo bent,
                      dat je op vrouwen valt en dus niks met
                      hem te maken wilt hebben als ie dan nog
                      steeds achter je aankomt,tsja dan toch maar
                      mee naar zijn huis gaan
                      BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

ben je zelf wel zeker dat je niet gay bent? :P
                        je moet toch al serieuze homo-vibes uitstralen om zo'n kerel achter je aan te krijgen, lijkt me
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Als je nog steeds panisch van een jonge wegloopt , heb je mischienn zelf gevoelens voor hem???
                            je hebt een onrealistisch beeld van hem dat al snel zal verdwijnen als je er een gesprek mee hebt gehad
                            mischien wil hij je vragen hoe jij het doet om zo'n spieren te kweken , of wil hij vragen waar hij een kuurtje kan krijgen

Comment

Trek een geyle broek aan en doe je shirt uit. Nodig hem uit naar de sauna. Zegt hij ja, is hij homo en zeg je tegen hem dat je hetro bent. Zegt hij nee, sta je flink voor lul maar zul je vast geen last meer van hem hebben.
                              Still shrinking.

Comment

Originally posted by CorwinofAmber View Post
                                Je kunt ook gewoon neutraal reageren. Hij kan er ook niets aan doen, dat hij je aantrekkelijk vind. Zie het als een verkapt compliment dat je in ieder geval positief bezig bent in de sportschool en maak hem op een non-aggressie verbale manier duidelijk dat, hoewel je het een compliment vind dat hij je volgt als een puppie het niet productief werkt voor je sportmomentje en dat je je er ongemakkelijk bij voelt en het vriendelijke verzoek of hij hiermee wil kappen.

heb het hem alleen duidelijk gemaakt dat ik niks van hem moet hebben(nonverbaal), nu heeft die zijn zinnen gezet op een paar trainingsmaten.. Hij kijkt nog wel steeds stiekum naar me maar begroet en volgt me ook nietmeer. godzijdank.
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X