probleempje
Collapse
X
-
Hij heeft zijn zinnen allang op iemand anders gezet heb ik al gezegd, hij volgt me niet en begroet me niet meer zoals ik het hem duidelijk heb gemaakt.
En ik snap niet dat mensen zeggen dat ik waarschijnlijk homo ben.. nooo wayy homo's prima maar ze moeten me niet lastig vallen. Als zij elkaar in de kont batsen? miss grof gezegd maar geen probleem. en nogmaals ik hoef niks mee te maken hebben.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View Post
En ik snap niet dat mensen zeggen dat ik waarschijnlijk homo ben.. nooo wayy homo's prima maar ze moeten me niet lastig vallen. Als zij elkaar in de kont batsen? miss grof gezegd maar geen probleem. en nogmaals ik hoef niks mee te maken hebben.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostHet gaat niet om wie achter wie aan zit, hé als het maar lekker voor je is denk ik dan. Nee ik bedoel het groffe macho gelul doorheen dit topic. Quoten is al niet meer te doen, het topic staat er bol van.
Maar ga maar lekker door met schelden....ik zou liever niet lullen maar trainen. Is maar een tip hoor !Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostHij heeft zijn zinnen allang op iemand anders gezet heb ik al gezegd, hij volgt me niet en begroet me niet meer zoals ik het hem duidelijk heb gemaakt.
En ik snap niet dat mensen zeggen dat ik waarschijnlijk homo ben.. nooo wayy homo's prima maar ze moeten me niet lastig vallen. Als zij elkaar in de kont batsen? miss grof gezegd maar geen probleem. en nogmaals ik hoef niks mee te maken hebben.
klinkt een beetje gayAls Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by resike View PostAnders ga je er ff heel druk om maken !
Ik snap geen fuck van deze opmerking. Zal wel komen omdat ik een blonde vrouw ben met cup C, die niet snapt hoe je je druk kunt maken omdat er een zogenaamde homo achter je aan zit. Train je je rot voor spieren, waarschijnlijk om lekker wijven te scoren, maak je je druk om iemand van het andere geslacht die geil van je wordt. Get real, het is 2010
Doe net als ik : train wat, zuip wat, neuk wat en doe niet moeilijk...maar laat een ander in zijn waarde...
beeeeeeeeeeeeeps
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-