Iron ging naar Health Center! (recensie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    bodypump is gaar, maar allerminst voor pussies als je het juiste gewicht pakt
    maar ja de meesten pakken een te licht gewicht
    Dat is ook wel een beetje het idee van bodypump:P
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by kojak View Post
      pics or it didn't happen

.

ff google Kojak, volop Kelly te vinden, haha
      volop Kelly pic's en Kelly's met pick.

Originally posted by janjaap2 View Post
      @marnop

in mijn healtcenter loopt kelly het manwijf rond, dat is ook wel een ervaring die je mee gemaakt moet hebben
      Ik heb er zat gezien, heb tijdje aan de deur gestaan bij zo'n discotheek in Amsterdam. Voor de ouderen onder ons, was naast de IT.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

stond een keer water te drinken met een vriend kwam ze langs en er stond nog een andere dude bij, dus ze loopt langs zegt die dude tegen ons: "lekker wijf he". Dus we gingen echt kapot van het lachen, maar ik zal wel is ff kijken of ik een filmpje ongezien kan maken.

Comment

je kunt toch standing calf raises in de smith doen? doe ik altijd...

Comment

Originally posted by STED View Post
            je kunt toch standing calf raises in de smith doen? doe ik altijd...
            ja maar dan moet je een klein verhoog blokje hebben, want gewoon op je tippen staan heb je minder effect mee als je hielen lager kunnen gaan dan tip en vanuit die stand naar het op je tippen staan.
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

DUH! Gratis fitness > abbo aansmeren denk je dat ze voor de gein gratis laten trainen get some brains
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

calf raises kan je ook gewoon onder de legpress doen, als je daar toch al bezig bent....ik doe het ook vaak, vind het gewoon lekker in de legpress te doen. Meeste andere calfraises zijn ook eigenlijk veel te licht.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                  DUH! Gratis fitness > abbo aansmeren denk je dat ze voor de gein gratis laten trainen get some brains
                  ma gij, ge zijt e machien!
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Health centres...beuh...
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                      stond een keer water te drinken met een vriend kwam ze langs en er stond nog een andere dude bij, dus ze loopt langs zegt die dude tegen ons: "lekker wijf he".
                      Linksom of rechtsom, ik zou haar gewoon doen hoor.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X