Originally posted by Revius
View Post
Iron ging naar Health Center! (recensie)
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View Postpics or it didn't happen
.
ff google Kojak, volop Kelly te vinden, haha
volop Kelly pic's en Kelly's met pick.
Originally posted by janjaap2 View Post@marnop
in mijn healtcenter loopt kelly het manwijf rond, dat is ook wel een ervaring die je mee gemaakt moet hebben1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
stond een keer water te drinken met een vriend kwam ze langs en er stond nog een andere dude bij, dus ze loopt langs zegt die dude tegen ons: "lekker wijf he". Dus we gingen echt kapot van het lachen, maar ik zal wel is ff kijken of ik een filmpje ongezien kan maken.
Comment
-
Originally posted by STED View Postje kunt toch standing calf raises in de smith doen? doe ik altijd...The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
calf raises kan je ook gewoon onder de legpress doen, als je daar toch al bezig bent....ik doe het ook vaak, vind het gewoon lekker in de legpress te doen. Meeste andere calfraises zijn ook eigenlijk veel te licht.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View PostDUH! Gratis fitness > abbo aansmeren denk je dat ze voor de gein gratis laten trainen get some brainsThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Poststond een keer water te drinken met een vriend kwam ze langs en er stond nog een andere dude bij, dus ze loopt langs zegt die dude tegen ons: "lekker wijf he"."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
2 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
3 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
2 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-